قطعی برق پروژکتورهای نقش‌جهان به دلیل بدقولی شرکت توسعه و تجهیز بود

مدیر فنی و خدمات پشتیبانی ورزشگاه نقش‌جهان گفت: اگر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به قول‌های خود عمل می‌کرد قطعی پروژکتورهای نقش‌جهان پیش نمی‌آمد.

به گزارش ایمنا، کریمیان، مدیر فنی و خدمات پشتیبانی ورزشگاه نقش‌جهان درباره قطع برق پروژکتورهای این ورزشگاه در نیمه دوم دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این تعداد زیاد پرژکتور باید روی ژنراتور باشد اما شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور که قرار بود در پایان مردادماه ژنراتورها را تهیه کنند هنوز برای این کار اقدام نکرده‌ است. پروژکتورها جریان زیادی مصرف می‌کند و به همین دلیل همیشه اداره برق دولت‌آباد اصفهان با ما تماس می‌گیرد و از ما می‌خواهد به گونه‌ای این جریان را کم کنیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا شرکت توسعه و تجهیز هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است. همیشه ما به کمک اداره برق ژنراتور تهیه می‌کنیم که از آنها تشکر می‌کنم ولی این تعداد ژنراتور نمی‌تواند پروژکتورها را روشن کند؛ علت این موضوع نیز این است که این پروژکتورها بیش از حد جریان برق را می‌کشد.

مدیر فنی و خدمات پشتیبانی ورزشگاه نقش‌جهان در پاسخ به این سوال که چرا در بازی‌های قبلی این اتفاق رخ نمی‌داد خاطرنشان کرد: پس از قطع پروژکتورها کارشناسان‌ خود را به محل فرستادیم که مشخص شد در این بازی فیوزها مشکل پیدا کرده است. البته دلیل اصلی مشکل فیوزها هم این است که پروژکتورها روی ژنراتور سوار نیست.

کریمیان با بیان اینکه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به دنبال استعلام برای تهیه ژنراتورها است تصریح کرد: وعده‌هایی برای رفع این مشکل داده شده است اما به این قول‌ها عمل نشده است. اگر شرکت توسعه و تجهیز به قول‌های خود عمل می‌کرد هیچکدام از این مشکلات پیش نمی‌آمد.

کد خبر 318467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.