افتتاح فاز اول پردیس هنر در شبی به یادماندنی ....

با افتتاح فاز اول پردیس هنر آبشار روح تازه ای در کالبد آن دمیده شد تا از این پس جایگاهی برای ارتقای شور و نشاط در سطح زندگی مردم باشد.

به گزارش ایمنا، هنوز نیم ساعتی به شروع برنامه مانده است که سیل جمعیت دسته دسته از پیر، جوان، بزرگ و کوچک روانه جایگاه برگزاری آن شده است. داخل که می شوید کم کم دیگر جای سوزن انداختن هم نیست؛ اینجا سالن آمفی تئاتر روباز مجموعه پردیس آبشار است که در آستانه عید بزرگ ولایت و همزمان با میلاد امام هادی (ع) میزبان همشهریان اصفهانی شده است تا به این بهانه فاز اول پردیس هنر آبشار با حضور خیل کثیر مردم و مدیران شهری مورد بهره برداری قرار گیرد.

پیش از این همه، این مکان را به شهربازی آبشار می شناختند. علی مکارمی یکی از شهروندانی است که به قول خودش با هزار زحمت خود را به جایگاه اصلی مراسم رسانده در همین رابطه می گوید: «من سال ها از کنار اینجا رد می شدم و افسوس می خوردم که چرا این مکان به حال خود رها شده است و امروز خوشحالم که با وجود تلاش های شهرداری اصفهان دوباره می توانم در فضای سرسبز و پر از صفای آن قدم بزنم.»

شهربازی سابق آبشار که حالا جای خود را به آبنماها و آبشارهای زیبا و دلپذیر داده است سال های متمادی بلا استفاده مانده بود که با همت مدیریت شهری اصفهان جان تازه ای در کالبد آن دمیده شد تا از این پس جایگاهی برای ارتقا شور و نشاط در سطح زندگی مردم باشد.

حالا ساعت حدود ۲۰ و ۳۰ دقیقه است و مراسم افتتاحیه پردیس هنر آبشار با نغمه های دل انگیز آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز می شود در حالی که علاوه بر صندلی های آماده شده برای مراسم سکوها و فرش های پهن شده نیز مملو از جمعیت است و عده ای نیز ایستاده و سر و پا شوق و شور به تماشای این برنامه آمده اند.

پس از آن گروه آوازی «مولا» قطعاتی را اجرا می کند که با تشویق حاضران روبرو می شود و مجری مراسم، محمد حسین میثاقی را که برای همه به خصوص فوتبال دوستان چهره شناخته شده است وادار به تحسین شور و انرژی جمعیت حاضر می کند و می گوید: «استقبال از این برنامه از بسیاری از بازی های لیگ برتر فوتبال بیشتر است و من واقعاً از این همه انرژی مثبت و حضور پر شور شما ممنونم.»

حسین ابراهیم پور با خانواده خود به این مراسم آمده است و با شور و شعف خاصی می گوید: «فکر نمی کردم اینقدر از این مراسم استقبال شود؛ البته مردم واقعاً به برنامه های تفریحی و شاد از این دست نیاز دارند و توجه شهرداری اصفهان به این امر به خوبی نشان داده است که با نیازهای شهروندان آشناست.»

مرشد حامد اعتباریان نیز در ادامه با اجرای قطعات حماسی زورخانه ای، فضای مراسم را پر از اخلاص و منش پهلوانی می کند. حامد محضر نیا خواننده جوان و خوش صدای کشور هم یکی دیگر از مهمانان برنامه بود که حاضران با چراغ تلفن های همراه خود با او در اجرای برنامه همراهی کرده و جلوگاهی از نور و هنر را ایجاد کردند به طوری که گویی زمین نیز ستاره باران شده بود.

قسمت پایانی مراسم شامل آتش بازی و نور افشانی گسترده فضا بود که این بخش از شهر را پر از شور و غوغا کرد.

لازم به ذکر است پروژه پردیس هنرآبشار شامل دو فاز است که ورودی، جاده VIP، برکه ها و آبشارهای مجاور خیابان، فرش گل، دالان بهشت، پارکینگ ها جزء فاز یک پردیس هنر محسوب می شود که همگی تکمیل شده اند.

کد خبر 318397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.