عملیات اجرایی فاز دوم پردیس هنر تا پایان سال تکمیل می شود

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز دوم پردیس هنر آبشار تا پایان سالجاری تکمیل می شود.

سعید کورنگ بهشتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پردیس هنر آبشار در ۲ فاز در مکان قبلی شهربازی آبشار برای ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اکنون فاز اول این پروژه تکمیل شده است، افزود: فاز یک این طرح شامل پروژه هایی همچون ورودی، جاده VIP، برکه ها و آبشارهای مجاور خیابان، فرش گل، دالان بهشت، سالن آمفی تئاتر و پارکینگ بود که همگی احداث شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم پردیس هنر آبشار نیز در دست اجراست و تا پایان سالجاری تکمیل می شود، تصریح کرد: در فاز دوم پردیس هنر آبشار آبنما، گلخانه و عملیات اجرایی جنوبی آمفی تئاتر، رستوران، کافی شاپ، بوستان کودک، سایت تندیس، آبشار میانی پلکانی و غیره احداث می شود.  

بهشتی با اشاره اینکه طراحی هنری بسیار زیبایی در این بوستان لحاظ شده است، گفت: وجود برکه ها، آبشارها و نورپردازی این بوستان فضای متنوع و دلنشینی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی به دلیل نامگذاری این بوستان تحت عنوان پردیس هنر اشاره و اضافه کرد: پردیس به بوستانی اطلاق می شود که اطراف آن با سنگ محصور شده باشد و از طرح های هنری برای زیباسازی آن استفاده شود در همین راستا این بوستان تحت عنوان پردیس هنر نامگذاری شد.

کد خبر 318379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.