زیارت مجازی قبرستان بقیع

بسیاری از مسلمانان امروز در سالروز شهادت جانگذار حضرت باقرالعلوم (ع) در کنار قبرستان بقیع هستند، تصاویر این خبر شما را به یک زیارت مجازی خواهد برد.

مجله خبری ایمنا: هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، شکافنده اسرار دانش وعلم است، امام معصومی که واقعه کربلا را به چشم دید در حالی که تنها چهار سال بیشتر نداشت. ایشان پس از شهادت پدر بزرگوارشان امام سجاد (ع) حدود 19 سال زندگی کردند و در تمامی مدت امامتشان مشغول به نشر معارف اسلامی، تبلیغ دین، تربیت شاگرد و روشنگری برای مردم در جهت شناخت خط صحیح رهبری بودند.

تولد ایشان در سوم محرم سال 57 هجری رخ داد و در ذی الحجه سال 114 هجری قمری در سن 57 سالگی به دست هشام مسموم و به شهادت رسیدند.

پیکر مقدس این امام همام در قبرستان بقیع و در فضایی غریبانه دفن است، غربت قبرستان بقیع به دلیل شرایط ویژه‌ای که دارد، همیشه برای شیعیان جانسوز بوده است، حاجیانی که این روزها برای انجام مناسک حج راهی سرزمین وحی شده‌اند نیز در سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) در کنار قبرستان بقیع برای غربت ائمه ناله سر می‌دهند.

در نقشه که از قبرستان بقیع برای شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید علاوه بر مشاهده این قبرستان از نمایی نزدیک، یک زیارت مجازی نیز داشته باشید.

برای نمایش عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید

تصویری از نقشه‌ جامع قبرستان بقیع + تصویر

قبرستان بقیع را از نزدیک ببینید

کد خبر 317260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.