شهر جهانی یزد قرابت بیشتری با تجربه‌ام داشت

شهردار منتخب یزد دلایل انتخاب یزد برای ادامه فعالیتش را تشریح کرد و گفت: شهر جهانی یزد قرابت بیشتری با تجربه ام داشت.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی نژاد ضمن تشکر فراوان از اعضای شورای شهرها و کلانشهرهایی که طی چند ماه گذشته به بنده لطف داشته و لایق خدمت‌گزاری به شهروندان‌شان تشخیص داده بودند، گفت: با عرض پوزش از اینکه توفیق خدمت‌گزاری در این کلانشهرها از بنده سلب شد، با توجه به بررسی‌های مختلف و سنجیدن همه شرایط و شاخص‌ها، شهر یزد را برای ادامه خدمت انتخاب کرده‌ام.

وی ضمن تقدیر از شوراهای اسلامی شهرهای مختلفی از جمله اهواز، رشت، کرج، اصفهان و یزد عنوان کرد: به‌ طور ویژه از دوستان و برادران خوبم در شورای اسلامی شهر اهواز تشکر کرده و خاضعانه از الطاف ایشان نسبت به حقیر سپاسگزارم که حتی تا ساعتی قبل و دقایق پایانی تصمیم اینجانب نیز ادامه داشت.

سرپرست شهرداری اصفهان اضافه کرد: علی‌رغم اشتیاق فراوان به خدمت‌گزاری به مردم‌ ارزشمند، ولایتمدار و فرهیخته اهواز، به جهت حفظ انسجام و اتحاد بیشتر بین نیروهای بومی منطقه و جلوگیری از هرگونه انشقاق و دو دستگی بین شهروندان خوب فارس و عرب  اهواز  ترجیح را بر این دیدم که یک نیروی بومی در اهواز خدمت‌گزار باشد و بنده در سنگر دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران خدمت کنم.

شهردار منتخب یزد ادامه داد: اهواز جای پای شهیدان بزرگی همچون خرازی‌ها و میثمی‌هاست و هنوز می‌توان بوی ایثار و شهادت را از این سرزمین استشمام کرد؛ حضور در این شهر و خادمی زائران راهیان نور برایم افتخاری بود که با توجه به دیگر شرایط این توفیق حاصل نشد.

وی در خصوص انتخاب یزد برای ادامه فعالیت عنوان کرد: با توجه به انتخاب شدن شهر یزد به عنوان یک شهر جهانی و قرابت این شهر از جهات مختلف تاریخی و اجتماعی که می‌تواند استفاده از تجارب شهر اصفهان را آسان‌تر کند، جمع‌بندی بر ادامه فعالیت در این شهر شد.

جمالی‌نژاد در پایان از حسن نظر و تلاش گسترده شورای شهر یزد و سایر مسؤولان شهر و استان یزد تشکر و ابراز امیدواری کرد:  با این همدلی و وفاق ایجاد شده بین همه نیروها در شهر یزد، به زودی شاهد برگ‌های‌ زرینی از خدمت به مردم و شهروندان و انجام پروژه‌های بزرگ و بی‌نظیر در این موزه شهر باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 316821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.