بازار کشور از کالاهای خارجی اشباع شده است/ مسئولان تقوای سیاسی داشته باشند

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با اشاره به لزوم تقوای سیاسی برای همگان، گفت: راه‌اندازی نهضت فرهنگ علوی در سطح جامعه را پیگیری کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی رهبر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به لزوم داشتن تقوا، اظهار کرد: تقوای سیاسی و مدیریتی نیاز مبرم همه جامعه ما است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تقوا شاخه‌های مختلفی دارد، گفت: تقوای یک میدان وسیع و نامحدود دارد که همگی شامل پیر، جوان، عالم و … به آن نیاز داریم.

وی با اظهار اینکه تقوای سیاسی، نیاز کار یک سیاستمدار است، گفت: مدیریت ما به مدیریت علوی نیاز دارد، به مدیران استانی نیز پیشنهاد گذاشتن کلاس مدیریت علوی برای نیروهای زیرمجموعه آن‌ها داده شد ولی عدم تشکیل چنین کلاس‌هایی برایمان خسارت به بار می‌آورد.

حجت‌الاسلام رهبر با توصیه به راه‌اندازی نهضت فرهنگ علوی در سطح جامعه، اظهار کرد: نامه مولای متقیان به سلمان فارسی حاوی این مطلب هست که مثل دنیا همچون ماری است دارای زهر کشنده.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان گفت: حاکمان باید مراقب مردم و زیردستان خود باشند؛ امام علی (ع) در نامه خود به مالک اشتر راه حکومت‌داری علوی را یاد داده‌اند.

وی بابیان اینکه حکومت نباید برای حق کاهلی کند، اظهار کرد: مولای متقیان علیه‌السلام خطاب به مالک اشتر یاد خدا و توجه به محرومان را به جدیت تأکید می‌کنند.

حجت‌الاسلام رهبر با اظهار اینکه در جامعه اسلامی هر شخص حق‌وحقوق خاص خود را دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب در بخشی از متن تنفیذ خود فرمودند: با دعا برای موفقیت ایشان، مؤکداً توصیه می‌کنم که این منصب خطیر را وسیله‌ای برای کسب رضای الهی و ذخیره‌ای برای هنگامه‌ی لقاء پروردگار قرار دهند و همت خود را متوجّه استقرار عدالت و جانب‌داری از محرومان مستضعف و اجرای احکام اسلام ناب و تقویت وحدت و عزت ملّی و توجّه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عظیم کشور و صراحت در بزرگداشت ارزش‌ها و مبانی انقلاب اسلامی نمایند و مطمئن باشند که ملّت غیور و شجاع، خدمتگزاران کشور را در دشواری‌ها و در مقابله با زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار تنها نخواهد گذاشت.

امام‌جمعه موقت اصفهان در گلایه‌ای از اشباع بازار داخلی از کالای های خارجی، تصریح کرد: سوء مدیریت در اقتصاد منجر به این مسئله شده است.

وی با بیان اینکه چند سالی هست که مدعی خروج از رکود هستیم، گفت: ما شاهد وضعیت فعلی جامعه هستیم، در این دوره جدی وارد کار شوید، چشم از کشور لعنتی آمریکا بردارید.

حجت‌الاسلام رهبر خطاب به دولتمردان و مسئولان به داشتن توجه و نگاه به توانمندی‌های داخلی تأکید کرد.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان دعا کرد: گوش شنوا و توفیق عمل به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سفارش‌های اهل‌بیت سلام‌الله علیها را به همه عنایت فرما.

وی با اشاره به سالروز اشغال ایران توسط متفقین در سال 1320، اظهار کرد: باید قدردان نظام اسلامی ایران باشیم که اجازه دخالت و دادن یک وجب خاک به دشمنان را نداده است.

وی گفت: آمریکا تبدیل به یک ببر کاغذی شده است؛ دشمن امروز از گسترش اسلام ناب و انقلاب اسلامی می ترسد.

کد خبر 316729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.