آیت الله مظاهری نسبت به تمامی مسائل جامعه اشراف کامل دارند

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: آیت الله مظاهری نسبت به تمامی مسائل جامعه اشراف کامل دارند و تخصص ایشان تنها در زمینه علوم دینی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمد قطبی صبح امروز ضمن حضور در آیین رونمایی از کتاب «مرزبان اخلاق» که در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد با بیان این مطلب گفت: از کنگره نکوداتش حضرت آیت الله مظاهری چند ماه میگذرد و اینک افتخار رونمایی از کتاب ارزشمند «مرزبان اخلاق» را داریم.

او ادامه داد: بدون تردید حضور آیت الله مظاهری در اصفهان به ویژه در ایامی که ایشان در این شهر استقرار تام داشته اند، حقیقتا دریای وجودی و برکت حضور ایشان را به مردم اصفهان ارزانی داشته که این برکات  قابل شمارش نیست.

حجت الاسلام قطبی با اشاره به اینکه عرصه های وجودی آیت الله مظاهری مختلف است عنوان کرد: در کنگره نکوداشت ایشان که باحضور علمای برجسته از اقصی نقاط کشور برگزار شد، بخش کوچکی از عرصه های وجودی ایشان رویت شد.

او افزود: در زمینه پژوهش و تحقیق آثار بسیار درخشانی از این شخصیت بزرگ وجود دارد که مجموعه 27 جلدی که در کنگره رونمایی شد از جمله آنهاست. این اثر انصافا از غنای خوب و عالمانه ای برخوردار است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آیت الله مظاهری را مرجع مراجعه مردم و مسئولین دانست و گفت: مردم و حتی مسولین و بزرگان از محضر ایشون بهره می گیرند که اینها همه از برکات وسیع حضور ایشان است که باوجود مشغله های وسیع درسی و تحقیقی ، همواره هرصبح نماز جماعت صبح را در مسجد اقامه کرده و بعد از نماز به تدریس می پردازند و تاکنون بیش از 40 جلد از شرح تفسیر ایشان در دست تهیه است.

او اشراف کامل آیت الله مظاهری به مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را از ویژگی های بارز ایشان دانست و اظهار کرد: مسئولین وقتی به ایشان مراجعه می کنند صرف نظر از بهره مندی از ملاقات با ایشان، به گفته خودشان از فضای معنوی ملاقات با ایشان بهره مند می شوند و از سفارش ها و نصایح ایشان در زمینه های مختلف که اشراف به آنها دارند نیز استفاده می کنند.

قطبی حضور آیت الله مظاهری در اصفهان را ثمره تلاش بزرگان اصفهان و توصیه مقام معظم رهبری دانست و گفت: به سهم خود از همه این بزرگان و از مقام معظم رهبری سپاسگزاری می کنیم که برکت حضور آیت الله مظاهری را شامل حال اصفهان و مردمش کردند.

کد خبر 316661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.