چمن خانگی علیه تیم خودی

کیفیت نامساعد چمن ورزشگاه نقش جهان در شروع لیگ جدید به چالشی جدی برای سپاهان بدل شده تا جایی که احتمالاً در از دست رفتن امتیازات خانگی تیم اصفهانی هم بی‌تأثیر نبوده است.

به گزارش ایمنا، امتیازات فراوانی که سپاهان در آغاز لیگ هفدهم به خصوص در دیدارهای خانگی از دست داده است تنها دلیل نگرانی هواداران نیست بلکه آنها به غیر از عملکرد فنی تیم محبوب‌شان یک دغدغه جانبی دیگر هم دارند و آن وضعیت نامساعد چمن ورزشگاه نقش جهان است.

عجیب آنکه این مشکل سخت‌افزاری تبعات مشخص نرم‌افزاری هم داشته است. در جریان دیدار با سپیدرود از هفته پنجم لیگ برتر بازیکنان هر ۲ تیم چندین بار روی زمین سُر خوردند. این سُر خوردن البته بیشتر از تیم میهمان به ضرر میزبان اصفهانی بود و در یک مورد حتی باعث شد تا ساسان انصاری یک موقعیت جدی گلزنی را به خاطر سُر خوردن نابهنگام مقابل دروازه حریف از دست بدهد.

با این اوصاف، شاگردان زلاتکو کرانچار که برای رسیدن به هماهنگی هنوز به زمان نیاز دارند علاوه بر مشکلات فنی که در آغاز فصل جدید باید با آنها دست‌وپنجه نرم کنند با یک معضل جدی دیگر هم روبرو هستند و آن کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان است که تا به امروز در از دست رفتن امتیازات خانگی سپاهان بی‌تأثیر نبوده است.

کد خبر 316548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.