خبرنگاران اصفهانی هیچ توهینی نکردند/ حسینی بارها ازسوی نیمکت دعوت به ایجاد وقفه در بازی شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان گفت: در بازی روز گذشته هیچ توهینی از سوی خبرنگاران اصفهانی به باشگاه سپیدرود و مردم عزیز رشت انجام نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی رمضانی‌راد در واکنش به اظهار نظرهای برخی دست اندرکاران باشگاه سپیدرود مبنی بر اینکه در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان یک خبرنگار اصفهانی به باشگاه سپیدرود و مردم رشت توهین کرده است، گفت: هیچ توهینی از سوی همکار خبرنگارمان صورت نپذیرفت. فقط با توجه به اینکه نظرمحمدی سرمربی سپیدرود هم در نشست خبری قبل از بازی و هم در کنفرانس پس از دیدار  که علت آن مشکل حنجره اعلام شد، حاضر نشده بود، خبرنگاران اصفهان به خاطر این بی احترامی ها حاضر نشدند از امید روانخواه کمک مربی سپیدرود سئوالی بپرسند و به شنیدن صحبت‌های وی در مورد بازی اکتفا کردند، در ادامه هم وقتی که توضیحاتی از سوی مسئول رسانه‌ای سپیدرود و آقای روانخواه داده شد، نسبت به رفتارهای آماتورگونه گلر تیم رشت اعتراضاتی شد و توهینی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: شما به مصاحبه محمد حسینی دروازه‌بان سپیدرود نگاه کنید. او می گوید از بیرون به من می‌گفتند روی زمین بخوابم، وقتی از روی نیمکت اشاره می‌کنند من هم مجبورم انجام بدهم! بنابراین خود او هم اعتراف کرده که رفتارهایی آماتورگونه را انجام داده است. وی از روی نیمکت بارها دعوت به خوابیدن بر روی زمین شد! البته نظرمحمدی سرمربی سپیدرود هم  هنگامی که خود به عنوان دروازه‌بان بازی می‌کرد رفتارهایی عجیب و به مراتب بدتر از رفتارهای محمد حسینی را انجام می‌داد و وطبیعی است که بازیکنان تیم تحت هدایت او  این حرکات آماتورگونه و زشت را انجام دهند و خیلی نباید از این رفتارها تعجب کرد.

رمضانی‌راد در پایان گفت: بهتر است وقتی انتقادی صورت پذیرفته آن را به مردم یک خطه ربط ندهیم. خبرنگاران اصفهانی نسبت به غیبت نظرمحمدی و وقت کشی‌های گلر سپیدرود نقدهای منطقی را مطرح کردند و هیچ توهینی به مردم گرانقدر رشت توسط آنان انجام نشد.

کد خبر 316504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.