بهبود فضای کسب و کار  در دستور کار دوره پنجم شورای اسلامی است

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهمترین و اولویت دار ترین فعالیت  این دوره شورا بهبود فضای کسب و کار و اکو سیستم کارآفرینی است تا بسترهای مناسب برای کارآفرینان فراهم شود.

اصغربرشان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برخی از کارهای شورای شهر جاری و روزمره است که باید برای آرامش شهروندان دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه باید طرح های نیمه تمام تکمیل شود، گفت: در شورای شهر بر اساس برنامه اصفهان ۱۴۰۰ برنامه های خود را دنبال می کنیم.

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهمترین و اولویت دار ترین فعالیت  این دوره شورا بهبود فضای کسب و کار و اکوسیستم کارآفرینی است تا بسترهای مناسب برای کارآفرینان فراهم شود.

بروشان گفت: همچنین بسترسازی برای بهبود توسعه فضای کسب و کار از طریق رفع موانع، رونق صنعت توریست و گسترش صنایع دستی در دستور کار این دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به رکود اقتصادی در مسائل شهرداری باید به حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی توجه بیشتری شود، گفت: یکی دیگر از برنامه های شورای پنجم اجرای برنامه ها با مشارکت بخش خصوصی است تا پروژه های مختلف عمرانی، فنی ، اجتماعی و غیره انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با داشتن توجیه اقتصادی می توانیم سرمایه هایی که از اصفهان گریخته اند و یا در سطح کشور آمادگی برای سرمایه گذاری در امر مشارکتی دارند،‌ جذب کنیم، تاکید کرد: همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی برای رونق و بهبود فضای کسب و کار و اصفهانی با نشاط در دستور کار دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان است.

کد خبر 316479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.