پیوست سلامت در پروژه های شهری لحاظ شود

عضو شورای شهر اصفهان گفت: سلامت، اولین شاخصه برای زندگی مطلوب شهری است از این رو در تمامی پروژه های شهری باید این موضوع دیده شود.

عباسعلی جوادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا موضوع بهداشت و خدمات شهری را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و گفت: اگر سلامتی مردم شهر اصفهان تحت خطر باشد مشکلات دیگری هم برای شهر پدید می آید، پس ابتدا باید سلامتی مردم تامین شود.

وی با اشاره به فعالیت های کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری اصفهان گفت: این کمیسیون پابرجا خواهد بود و برنامه های این کمیسیون باید توسعه داشته باشد.

این عضو شورا با بیان اینکه پیوست سلامت باید در تمامی پروژه های شهری دیده شود افزود: این مهم ترین بخش زندگی انسانهاست و برای کلیه کارهای اجرایی شهرداری باید در نظر گرفته شود.

جوادی با اشاره به توسعه «فرهنگ سلامت شهروندی» بیان کرد:  وزارت بهداشت متولی امور مربوط به سلامت است اما فرهنگ سلامت توسط مدیریت شهری باید محقق شود از این رو یکی از وظایف شورای شهر در این دوره ارتقا و گسترش فرهنگ سلامت است.

این عضو شورا اذعان کرد: در دوره چهارم شورای شهر اصفهان مباحث فرهنگ سلامت به خوبی دنبال شد که ما هم در این دوره و با قوت این راه را ادامه می دهیم.

کد خبر 316475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.