امانتداری باید شاخصه مهم در واگذاری سمت ها باشد

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر اصفهان تاکید کرد: امانتداری باید شاخصه مهم در واگذاری سمت ها باشد تا وظایف محوله به خوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انصاری صبح امروز در آیین تحلیف و انتخاب هیأت رییسه شورای دوره پنجم شهر اصفهان اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم در راستای احکام و قوانین اسلامی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه قوت و امانتداری باید از شاخصه های افرادی باشد که واگذاری سمت ها به آنها انجام می شود، گفت: با توجه به این دو مقوله مهم مردم به اعضای شورای شهر اعتماد کردند و آنان را برگزیدند و البته انسان های قوی و امینی برای این مسئولیت اعلام امادگی کردند.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر اصفهان با بیان اینکه شخصی که کار نیک انجام می دهد از خود کار نیک مهم تر است گفت: این فرمایشی از مولای موحدین حضرت علی(ع) است و اعضای شورای اسلامی شهر باید به خود ببالند.

وی با بیان اینکه در این راستا باید از نظرات مختلف استفاده کرد، افزود: امید است با توجه به این موضوع بتوان امور را به خوبی دنبال کرد.

کد خبر 316433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    0 0
    به اظهاراتي كه اين روزها به نقل از امانتداران مردم سر از شبكه هاي اجتماعي در مي آورد مي توان به قرائن و شواهدي كه حاكي از امانتداري ، پاي بندي به ميثاق و كليد وا‍‍ژ ه هايي از اين دست است پي برد آنهم در روزهايي كه نسلي كه امام را نديد ، جنگ را تجربه نكرد و ........ با آرمانهاي امام امت به بهاي سر خويش با خون بميثاق و پيمان خود وفادار ماند . شهيد حججي در همان دياري تربيت يافت كه زادگاه امانتداران حاضر است .