با همه وجود به سوگند خود پایبندیم/اجماع آراء برای انتخاب هیات رئیسه بی نظیر بود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در طول این دوره نشان خواهیم داد که با همه وجود به سوگندی که خوردیم پایبند خواهیم بود و امید است شورای شهر منشا خیر و برکت در شهر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین در آیین آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، پس از تشکر از اعضای شورای شهر اصفهان گفت: از اینکه به من اعتماد کردید تشکر دارم و شروع دوره پنجم شورای شهر را در روز اول ماه ذی حجه به فال نیک می گیریم و این تقارن مایه خیر و برکت برای مردم شهر اصفهان و مایه ایجاد توفیق برای خدمت گذاران خودشان در شورای شهر خواهد بود.
وی بیان کرد: فرماندار اصفهان برای برگزاری انتخابات علاوه بر تحمل سختی ها و تحمل مشکلات خانوادگی با گشاده رویی هم با ما برخورد کردند و ایشان از سابقون در انقلاب هستند که وجود ایشان در سمت فرمانداری برای ما مایه افتخار است.
رییس شورای شهر اصفهان ادامه داد: عزیزانی که به سمت های شورای شهر انتخاب شدند در مدتی که قانونا وظیفه ای به لحاظ قانونی نداشتند با مدیران بخش های مختلف شهرداری جلسات متعددی در خصوص وضعیت فعلی شهر اصفهان داشتند تا نیاز ها و اولویت های شهر احصا شود.
معین بیان کرد: این پیش زمینه ای شد تا با آمادگی کامل وارد شورای شهر شوند و این نشان از شورایی فعال، پویا و زنده است.
وی با اشاره به اینکه این اعضا عقاید خود را به خوبی ابراز می کردند گفت: این یعنی شورا، شورایی سرزنده است.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخاب هیئت رییسه شورای پنجم شهر اصفهان گفت: چنین انتخاباتی بی نظیر است و وحدت در بین اعضا در این انتخابات نشان داده شد، شورای شهر هم سربلندی شورای شهر و خدمت بیشتر را باید مد نظر داشته باشد و در طول این دوره نشان خواهیم داد که با همه وجود به سوگندی که خوردیم پایبند خواهیم بود و امید است شورای شهر منشا خیرات باشد.

کد خبر 316427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    0 0
    آقای جمالی نژاد بهترین شهرداری بود که اصفهان و حتی ایران به خود دیده بود... واقعا حیف شد که با ایشون به توافق نرسیدند