ارائه خدمات بالینی بهتر با شرکت در کنگره دندانپزشکی نقش جهان

دبیر اجرایی کنگره نقش جهان گفت: برگزاری چنین کنگره هایی هدف پنهانی دارد که نهایت آن بیماران و شهروندان هستند زیرا زمانی که دندانپزشکان از لحاظ سطح علمی و مهارت های بالینی بهتر شدند، خدمات با کیفیت تری را نیز ارائه میدهند.

جابر یقینی در حاشیه نشست خبری این کنگره به خبرنگار ایمنا گفت: رشد روز افزون علوم دندانپزشکی، افزایش آگاهی و تقاضای بیماران از درمان ها و روش های درمانی جدید و کثرت انش آموختگان دندانپزشکی لزوم برگزاری همایش های بزرگ و با سبک و سیاقی جدید و متفاوت را ایجاب می کند.

وی افزود: جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی در کنگره دندان پزشکی نقش جهان مطرح خواهد شد و پیش بینی می‌شود حدود یک هزار نفر در این کنگره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰ سخنران داخلی و خارجی در این کنگره خواهیم داشت، افزود: این کنگره برای شرکت کنندگان ۱۵ امتیاز بازآموزی دارد.

دبیر اجرایی کنگره دندانپزشکی نقش جهان با بیان اینکه نمایشگاهی از تجهیزات دندان پزشکی در حاشیه این کنگره برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این کنگره یکم تا سوم شهریور در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قسمت بزرگی از مراودات بین المللی مربوط به بحث های علمی است گفت: با توجه به زیرساخت های بالای استان اصفهان می توان در زمینه گردشگری هم فعالیت منحصر به فردی داشته باشیم و همچنین در مباحث علمی به ویژه دندانپزشکی باید تمرکز زدایی صورت پذیرد تا  تکنیک‌های جدید بررسی و هر شهرستان یک پایتخت علمی شود.

یقینی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین کنگره هایی هدف پنهانی دارد که نهایت آن بیماران و شهروندان ما هستند زیرا زمانی که دندانپزشکان از لحاظ سطح علمی و مهارت های بالینی بهتر شدند، خدمات با کیفیت تری را نیز ارائه میدهند و با برگزاری این کنگرها این فرصت برای دندانپزشکان ایجاد می شود.

کد خبر 316377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.