اولین کنگره بین المللی دندانپزشکی با برند"نقش جهان" در اصفهان برگزار می‌شود

رییس کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: کنگره بین المللی دندانپزشکی با برند "نقش جهان" برای اولین بار در اصفهان با هدف افزایش آگاهی و یادگیری تکنیک های جدید برگزار می شود تا بتوان به دنبال آن خدمات بهتر و با کیفیت دندانپزشکی به مردم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش رحیمی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به نخستین برگزاری کنگره دندان پزشکی "نقش جهان" اظهار داشت: استان اصفهان به دلیل سابقه و قرار گرفتن به عنوان مرکزیت علمی و جاذبه های طبیعی و توریستی فراوان و دارا بودن دو دانشکده دندانپزشکی، توان برگزاری کنگره هایی بزرگ و بین المللی را دارد و ما در انجمن دندان پزشکی ایران شاخه اصفهان، برای اولین بار و در قالب همایشی ماندگار و با نام آشنای نقش جهان آنرا به اجرا در آرودیم.  

وی در ادامه افزود: به دلیل شناخته بودن نام  نقش جهان، نام زیبای نقش جهان را با دندانپزشکی درآمیختیم  و برند کنگره دندانپزشکی نقش جهان را ثبت کردیم تا هر دندانپزشکی هر کجای دنیا که باشد با شنیدن این نام، دندانپزشکان اصفهان و کنگره دندانپزشکی نقش جهان را به یاد بیاورید و پس از برند سازی کنگره انجمن دندانپزشکی ایران به نام اکسیدا، اکنون دومین کنگره برند شده ایران را با نام  "نقش جهان" معرفی می‌کنیم.

وی با اشاره به استقبال زیاد شرکت کنندگان گفت: حدود ۱۵۰۰ نفر شرکت کننده در این همایش حضور دارند که در این میان ۱۰ الی ۱۵ نفر از کشور های خارجی از جمله آمریکا، اروپا، اتریش، افغانستان و... است.

نائب رئیس انجمن دندان پزشکی اصفهان خاطر نشان کرد: حدود ۴۰ درصد شرکت کنندگان از سایر استان ها هستند و هدف اصلی انجمن دندان پزشکی اصفهان این است که کنگره ها در استان های بزرگ برگزار شود و بتوان بر تمرکز زدایی سرمایه گزاری کرد چراکه همکاران و علاقه مندان برای کسب علم و تکنیک های جدید مجبور به مسافرت به شهرهای دیگر نباشند و هر شهرستانی برای خود پایتخت علمی باشد.

اولین کنگره دندان پزشکی نقش جهان یکم تا سوم شهریور ماه در مجموعه هتل عباسی برگزار می شود.

کد خبر 316362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.