شهروندان با گیاهان دارویی و سمی آشنا می شوند

سخنرانی به منظور افزایش اطلاعات همشهریان در زمینه سبک زندگی سالم با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان و اولین نمایشگاه تخصصی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای که از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود، در جریان این نمایشگاه، سخنرانی هایی با هدف افزایش اطلاعات همشهریان در زمینه سبک زندگی سالم و .... با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اجرا می شود.

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان به همراه ۲ بازار گیاهان دارویی و گل و گیاه با هدف معرفی هر ۲ بازار و فروشگاه های کوثر، (به همراه ارائه عمکرد همه مراکز عنوان شده) در نمایشگاه تخصصی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای شرکت دارند. البته با توجه به اینکه این سازمان فعالیت هایی برای کودکان نیز انجام داده است عمکرد خود را در این مورد نیز ارائه خواهد کرد

در همین راستا ۲ برنامه سخنرانی یکی با موضوع "آشنایی با گیاهان دارویی و سمی" روز سه شنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۸ الی ۱۹ برگزار می شود. سخنران این برنامه دکتر دوازده امامی است.

"سبک زندگی سالم" با سخنرانی دکتر جمالی روز یکم شهریورماه برگزار می شود.

ساعات بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ دایر است.

کد خبر 316356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.