شهبازی: اگر حامی مالی قدرتمندی از آینده‌سازان حمایت نکند از لیگ برتر انصراف می‌دهیم!

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن گفت: برای اینکه بتوانیم عنوان قهرمانی‌مان را حفظ کنیم باید اسپانسری قوی تیم را حمایت کند و اگر قرار باشد با شرایط فصل گذشته و یا بدتر از آن وارد مسابقات شویم، از حضور در لیگ برتر انصراف می‌دهیم.

سمیه شهبازی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم آینده‌سازان میهن برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: تا امروز که هیچ اسپانسری برای حمایت از تیم پا پیش نگذاشته و تکلیف تیم مشخص نیست.

وی ادامه داد: هراتیان رییس هیأت فوتبال استان اصفهان در تلاش است تا حامی مالی برای حمایت از نماینده فوتبال بانوان در لیگ برتر جذب کند و سال گذشته نیز از تیم حمایت زیادی کرد. باشگاه سپاهان نیز قول حمایت از تیم را داده اما همه می‌دانند که تا حرف‌ها و قول‌ها روی کاغذ نیاید نمی‌توان آن را قبول کرد.

نمی‌توانیم ملی‌پوشان را با مبالغ کم نگه داریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن با اشاره به اینکه ۱۰ بازیکن ملی‌پوش در این تیم حضور دارند، تأکید کرد: مبلغ قراردادهای این بازیکنان بالا است و نمی‌توانیم با مبلغ پایین آن‌ها را در تیم نگه داریم.

شهبازی خاطرنشان کرد: امسال دیگر نمی‌توانیم با شرایط مالی فصل گذشته یا حتی شرایطی بدتر در لیگ شرکت کنیم و اگر اسپانسر قدرتمندی برای حمایت از تیم اعلام آمادگی نکند با وجود اینکه فصل گذشته قهرمان شده‌ایم اما از حضور در مسابقات انصراف می‌دهیم.

اگر شرایط مالی مانند گذشته باشد از شرکت در لیگ انصراف می‌دهیم

وی اشاره کرد: امسال قصد داریم یا قدرتمند در مسابقات ظاهر شویم یا اگر قرار است شرایط سال‌های گذشته را داشته باشیم اصلاً در لیگ برتر شرکت نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان میهن افزود: برای حفظ عنوان قهرمانی باید امسال قوی‌تر از فصل گذشته وارد مسابقات شویم و برای این منظور باید از نظر مالی تأمین شویم. همچنین فدراسیون اردوی تدارکاتی را در بلژیک برای ما درنظر گرفته و احتمال اینکه در جام باشگاه‌های آسیا هم شرکت کنیم وجود دارد که همه این موارد بستگی به داشتن حامی مالی قوی است و بدون اسپانسر امکان حضور در این تورنمنت‌ها وجود ندارد.

شهبازی در پاسخ به این سوال که هاجر خادم خراسانی سرپرست فصل گذشته تیم آینده‌سازان به ذوب‌آهن پیوسته و احتمال اینکه بازیکنان هم یکی پس از دیگری به ذوب‌آهن یا حتی تیم‌های دیگر بروند وجود دارد، تصریح کرد: من قبل از اینکه برای بازیکنان آینده‌سازان مربی باشم برای آنها یک دوست هستم و زمانی با این بازیکنان هم‌تیمی بوده‌ام و با توجه به شناختی که از آنها دارم می‌دانم که آینده‌سازان را رها نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال بانوان اواسط شهریورماه در فدراسیون برگزار می‌شود و طبق گفته گلاره ناظمی مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ، مسابقات اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: تمام تلاشم را برای از دست ندادن سهمیه تیم آینده‌سازان و نگه داشتن بازیکنان در این تیم انجام می‌دهم.

کد خبر 316347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.