کار اگر مشکل نداشته باشد که کار نیست

فاز اول شهرک سلامت با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، استاندار و شهرداراصفهان افتتاح شد.

در این مراسم استاندار اصفهان ضمن عرض خیر مقدم خدمت وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر قاضی زاده هاشمی و قائم مقام ایشان دکترحریرچی همچنین معاونین ایشان دکتر عیاضی و دکتر داوود جعفری، با اشاره به ٤رکورد ملی در اصفهان گفت:رکورد اول این است که اولین سفر وزیردولت دوازدهم به شهر زیبای اصفهان است.

رکورد دوم این است که در دولت دوازدهم اولین طرح های بزرگ به پیشواز هفته ی دولت افتتاح می شود و رکورد سوم این است که میزبان وزیری هستیم که دومین امتیاز را در رای گیری مجلس شورای اسلامی به دست اورده و این خودش رکورد بسیار بزرگی است و بیشترین تعداد رای اعتماد را بعد از وزیر دفاع ازان خود کرده است و رکورد چهارم این است که سه بار قرار بوده است این پروژه افتتاح شود اما نشده است که انشالا باعث خیر و برکت شود.

رسول زرگرپور در ادامه  سخنانش خطاب به دکتر هاشمی افزود که قرار بوده است ٢٠ هکتار زمین در یکی از نقاط خوب اصفهان تامین کنیم شما سرمایه گذاران ایتالیایی را راهنمایی خواهید کرد که انشاالله در اصفهان سرمایه گذاری خودشان را انجام دهند وی اضافه کرد که این زمین ها آماده است برای ساخت یک بیمارستان ١٥٠٠تخته خوابی درشهر اصفهان، که ٥٠٠تخت برای توریسم درمانی اختصاص پیدا می کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به توافق نامه ای که با دکتر هاشمی امضا شده است قرار است که١٣٠مرکز خانه بهداشت با اعتبار ١٠٠٠میلیارد ریال که ٥٠درصد استان و ٥٠درصد دولت سهیم هستیم ساخته و به بهره برداری برسد.

زرگر پور در رابطه با پروژه ی بزرگ شهرک سلامت گفت پروژه  شهرک سلامت مثل هر پروژه ای کوهی از مشکلات داشت. وی یاد آیت الله هاشمی را گرامی داشت و اشاره کرد که ایشان میگفتند کار اگر مشکل نداشته باشد که کار نیست، حتما کارهای بزرگ مشکلات بزرگ هم خواهد داشت و حتما مدیران بزرگ و کارفرمایان بزرگ این مشکلات را حل خواهند کرد و فاز های دوم و سوم این پروژه ی بزرگ یعنی فازهای مربوطبه کلینک ها و هتل با همین جدیت و تلاش به پایان رسد و ما شاهد افتتاح با شکوه آن باشیم.

در ادامه قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکیبه ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: صنعت گردشگری سلامت در دنیا با بیش ازصد و پنجاه میلیارد دلار یکی از صنایع بسیار مهم است .

هاشمی افزود: تا آخر شهریور ماه سال جاری سند درمان کشور ابلاغ خواهد شد و امیدواریم با اعلام سند درمان شاهد حضور بخش خصوصی در حوزه سلامت باشیم. در حال حاضر بیشترین سرمایه گذاری دنیا در همین صنعت سلامت است و امیدوارم شاهد رونق بیشتر این بخش در آینده باشیم .من امیدوارم پروژه شهرک سلامت(هایپر سلامت) باعث ترغیب سرمایه گذاری دیگر افراد بشود و با جذب فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، پیرا پزشکی  و پرستاران بتواند به مردم کمک درمانی و به بازار کار کمک شایانی کند.  

وی در ادامه اظهار داشت: بیست هزار تخت بیمارستانی احتیاج داریم و در یک سال آینده شاهد حضور تجهیزات بیشتر نیزخواهیم بود، بخصوص برای ارایه خدمات به  بیماران خاص همچنین بیماران سرطانی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

هاشمی در آخر از همه ی کسانی که این پروژه را حمایت کردند تشکروقدردانی کرد.

شهرک سلامت دارای:  ۳۳ درمانگاه تخصصی،۲۵ پاراکلینیک، هتل ۵ ستاره در ۱۲ طبقه و پارکینگ های طبقاتی در مجموعه خود میباشد.

فاز اول این مجموعه با ۸۴۰۰۰ متر زیر بنا و ۴۰۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

این مجموعه مجهز به امکانات توریسم درمانی همچون محل اقامت و اسکان بیماران و مهمانان میباشد.  

مسعود صرامی سرمایه گذار این پروژه با ارائه این آمار که نیمی از سرمایه گذاران اصفهانی در کیش و مشهد کار می کنند افزود بعد از ۳۸ سال اصفهان از نعمت داشتن هتل های کافی جهت مسافران به این شهر توریستی بی بهره است وی در ادامه افزود ما کشورتاریخی و توریست پذیری هستیم ولی متاسفانه هنوزنمیتوانیم از این صنعت درست استفاده کنیم  ما باید با ناملایمات سازگار باشیم و با توکل به خدا به هدفمان تحقق ببخشیم.  من تشکر میکنم از صبوری افراد و همه کسانی که در ساخت پروژه های قلب شهر و شهرک سلامت به ما کمک کردند همچنین تشکر ویژه میکنم از دکتر جمالی نژاد که کمک زیادی در ایجاد این مرکزبه ما کردند و چه شهردار اصفهان باشند و چه نباشند اسمشان برروی این پروژه باقی میماند.     

کد خبر 316336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.