بررسی مشکلات موجود در سینمای استان و تبادل نظر با فعالان سینمایی

پاتوق هنرمندان تئاتر و سینما نشست این هفتۀ خود را به بررسی مشکلات موجود در سینمای استان و تبادل نظر با فعالان سینمایی، در حضور رضا دهقانی، رئیس ادارۀ سینمایی و سمعی بصری استان اختصاص داده است.

مسئول هماهنگی پاتوق هنرمندان تئاتر و سینما در گفتگو با ایمنا از موضوع این هفتۀ نشست هنرمندان در پاتوق تئاتر و سینما خبر داد و گفت: اکنون که با مساعدت «حجت الاسلام ارزانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین «پرویز طاهری» معاونت فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مکانی در اختیار پیشکسوتان و هنرمندان عرصه تئاتر و سینما قرار داده شده تا بتوانند جلسات خود را در این پاتوق تشکیل دهند و مسائل روز هنری را در کنار دوستان هنرمند تحلیل و بررسی کنند برای جلسۀ هر هفته موضوعی تعیین شده است.

حمیدرضا جنت مکان تصریح کرد: بر همین اساس جلسۀ هفتۀ آینده پاتوق هنرمندان تئاتر و سینما، با حضور رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری استان جناب آقای رضا دهقانی برگزار خواهد شد و موضوع جلسه بررسی مشکلات موجود در سینمای استان و تبادل نظر با فعالان این عرصه خواهد بود.

وی افزود: از همۀ کارشناسان و فعالان عرصۀ سینما دعوت می شود برای شرکت در این نشست، روز شنبه ۴ شهریور رأس ساعت ۱۸ در هنرستان هنرهای زیبای پسران حضور به هم رسانند. /

کد خبر 316310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.