قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان شد

رئیس موقت منتخبان شورای پنجم شهر اصفهان گفت: قدرت الله نوروزی صبح امروز به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، فتح الله معین در خصوص تصمیم نهایی شورای شهر برای انتخاب شهردار اصفهان، اظهار داشت: صبح امروز و در جلسه انتخاب شهردار آینده اصفهان از سوی اعضای شورای پنجم، قدرت الله نوروزی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

وی گفت: منتخبان شورای پنجم اصفهان بعد از بررسی گزینه های متعدد و در نهایت از میان دو گزینه نهایی یعنی، ابطحی و نوروزی، در نهایت نوروزی را به عنوان شهردار آینده اصفهان انتخاب کردند.

رئیس موقت منتخبان شورای پنجم شهر اصفهان گفت: قدرت الله نوروزی توانست ازمیان ۱۳ رای ۱۰ رای موافق برای تکیه بر صندلی مدیریت شهری اصفهان را به دست آورد.

گفتنی است قدرت الله نوروزی در جریان انتخابات شورای شهر در دوره اخیر، رئیس ستاد اصلاح طلبان در شهر اصفهان بود.

منبع:مهر

کد خبر 316284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عع IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    0 0
    سوابق کاری چیست
  • شهروند IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    0 0
    بد و بستون سیاسی و جناحی چپ و راست ، اصلاح طلب و اصولگرا و ..... نمی شناسد اینکه شاهدیم بعد از یک نمایش سیاسی چند ماهه همان گزینه ایکه درست در هفته نخست اعلام اسامی منخبین شورا ن، ام او سرزبانها افتاد اسمش از سبد اصلاح طلبان بیرون می آید ودر رزومه وی در ماههای اخیر شاخص ترین فعالیت سیاسی - اجتماعی اش ریاست ستاد انتخاباتی کاندیداداهای اصلاح طلب شوراهاست مبین این واقعیت تلخ است که شعارهایی همچون مردم سالاری ، خدمتگزاری ، احترام به افکار وآراء عمومی ، شایسته سالاری و ....... همه شعارهای کهنه ایست که هر از چند گاه از زبان یک جناح و سلیقه سیاسی ، حسب شرایط سیاسی - اجتماعی کشور به ادبیاتهای مختلف جاری می شود و تاسف بار تر آنکه همه هم خود را داعیه دار حقوق اجتماعی - اقتصادی - مادی ، معنوی - شهروندی مردم دانسته وشرمی هم از کارنامه های ناکارآمد خویش طی ادوار مختلف سیاسی ندارند. مصیبت بار تر از همه آنکه همه چهره در نقاب معنویت و دین مداری داشته و دارند