بازارچه مشاغل خانگی شهرضا افتتاح شد

شهرضا – بازارچه مشاغل خانگی شهرضا در محل کارخانه تاریخی نوین این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، رحیم جافری در مراسم افتتاح پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرداری شهرضا که در محل بازارچه مشاغل خانگی شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: مهم این است که ما اعتقادمان را به نظام شورایی و دموکراسی اسلامی که از جمله مهمترین موارد منشور مدیرتی همه مسئولان است از دست ندهیم.

وی اظهار کرد: اینکه یک شورا در مدت فعالیت خود کارهای کمتر یا بیشتری کرد یا اشتباهاتی کرد نمی‌تواند بر اصل و اهیمت شوراها تأثیر بگذارد.

شهردار شهرضا بیان کرد: اعضای دور پینجم رسالت سنگینی را بر عهده دارند، نماینده جمعیتی بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم فرهیخته بودن کار بسیار سختی است که امید است به خوبی از عهده آن برآیند.

جافری گفت: دوران مسئولیتها به اتمام می‌رسد اما اقدامات ماندگار و بدعتهای نیکو که سالهای در راستای خدمت به مردم مورد استفاده خواهد بود، مهم است.

وی تصریح کرد: شورای دور چهارم در شهرضا دوران ۲ شهردار و یک دوره سرپرستی را سپری کردند و شاید همین عامل مانع از موفقیت کامل این دور شد چون تغییر مدیریت شیرازه شهرداری را دگرگون می‌کند.

شهردار شهرضا اظهار کرد: پرسنل شهرداری شهرضا، در زمره بهترین پرسنل شهرداریهای سراسر کشور هستند، پرداخت ۱۷ میلیارد بدهی در دوران رکود شهرداریها و تحویل ۲۲ پروژه عمرانی بدون در نظر گرفتن پروژه‌های آسفالت معابر و کتابخانه‌ منطقه اسلام آباد، کار بزرگی است که تنها با همکاری این افراد قابل اجرا بود.

جافری همچنین با اشاره به افتتاح بازارچه مشاغل خانگی شهرداری شهرضا عنوان کرد: این بازارچه با هدف حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد بستر مناسب برای فروش و عرضه این محصولات ایجاد شده است.

وی ادامه داد: بازارچه مشاغل خانگی شهرضا به مساحت ۶۵۰ مترمربع در محل کارخانه تاریخی نوین و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع مالی شهرداری شهرضا، ساخته شد.

کد خبر 316276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.