کمک شهرک سلامت در توزیع عادلانه خدمات درمانی/ بهداشت و سلامت در شورا فراموش نمی شود

منتخب مردم در دوره پنجم شورای شهر اصفهان گفت: پروژه شهرک سلامت به توزیع عادلانه خدمات سلامت کمک می کند و ساخت چنین مکان هایی باید ادامه داشته باشد.

اصغر برشان در حاشیه هفتاد و یکمین برنامه از سری برنامه های هرافتتاح به منظور افتتاح شهرک سلامت در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در پاسخ به این سوال که دوره چهارم شورای شهر اولین دوره تشکیل کمیسیون بهداشت بود و آیا در این دوره هم خدمات این کمیسیون ادامه دارد یا خیر اظهار کرد: شاید به دلیل کاهش تعداد اعضا در این دوره برخی از کمیسیون ها با هم تلفیق شود اما این دلیل نیست که موضوع مهم بهداشت و سلامت فراموش شود.

وی اضافه کرد: البته ما قصد داریم کمیسیون ها را حفظ کنیم اما ممکن است در آینده تغییراتی در تعداد و یا ساختارشان ایجاد شود.

منتخب مردم در دوره پنجم شورای شهر اصفهان اضافه کرد: پروژه شهرک سلامت به توزیع عادلانه خدمات سلامت کمک می کند و ساخت چنین مکان هایی باید ادامه داشته باشد.

برشان افزود: این طرح توجیه اقتصادی هم دارد و در راستای توسعه خدمات درمانی هم برای شهروندان اصفهانی و هم سایر شهرها و توریست ها مناسب است.

وی با اشاره به هزینه های خدمات درمانی در این مکان گفت: تمامی هزینه ها تابع وزارت درمان خواهد بود و از تعرفه های معینی پیروی می کنند، البته اگر رقابت های کمی و کیفی وجود داشته باشد، هزینه ها شاید کاهش هم داشته باشد.

کد خبر 316270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.