دو نقره کشوری برای ووشوی نجف آباد

نجف آباد- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد گفت: در رقابت های قهرمانی ووشوی کشور که با حضور ۴۸۰ ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی قم به کار خود پایان داد، ابوالفضل عمادی در ۶۰ کیلوگرم و مصطفی رضایی در ۶۵ کیلو به مربیگری محمد جواد کاویان پی، دو نشان نقره بزرگسالان را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد سیدمحمد طباطبائی با اشاره به نایب قهرمانی هندبال نوجوانان شهرستان در مسابقات استانی به عنوان دیگر افتخار روزهای اخیر نجف آباد بیان داشت: این تیم در مسابقه نهایی تنها با اختلاف دو امتیاز به فولاد مبارکه سپاهان باخت ولی توانست بالاتر از تیم های فلاورجان و خمینی شهر، به همراه تیم قهرمان به مسابقات منطقه پنج کشور، راه پیدا کند.

وی با اشاره به حضور محمد کریم شاهبنده، وحید سلطانی و سجاد امامی در ترکیب کادر مربیان این تیم گفت: سروش قاسمی، ابراهیم عظیما، مسعود شریفی، هادی بافقی، امیر حسین ایوبی، محمد حسین خیری، ابوالفضل ائمی، علی عبدالهی، نیما یمانی، احمد خدایی، احسان حقیقی، امیر هنرمند، مهدی محمدی، مجید ابوالقاسمی، احسان صالحی، امیر حسین کاظمی، بهنام ربانی  و بهزاد آیتی اعضای این تیم را تشکیل می دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد اضافه کرد: در قهرمانی پرس سینه با تجهیزات باشگاه های کشور که اخیرا با حضور ۱۲ تیم در مبارکه به کار خود پایان داد، تیم نوجوانان باشگاه امید نجف آباد قهرمان شد و جوانان اعزامی نیز با امتیاز برابر در مقایسه با حریف زنجانی، در سکوی چهارم ایستادند.

وی از نایب قهرمانی دوچرخه سواران نجف آبادی در مسابقات قهرمانی کوهستان استان در فلاورجان خبر داد و افزود: در رقابت های جودوی نونهالان استان نیز که به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد، تیم اعزامی شهرستان موفق به کسب ۶ نشان طلا، پنج نقره و ۹ برنز شدند.

طباطبایی با اعلام قهرمانی هادی عرب کاراته کار نجف آبادی در مسابقات بین المللی ارومیه اضافه کرد: در جوجیتسوی قهرمانی آسیا که به میزبانی ویتنام با حضور سیصد ورزشکار از ۲۴ کشور آسیایی برگزار شد، محمد کاظم زاده و بیژن شیرانی در بخش کاتای کلاسیک موفق به کسب دو نشان برنز شدند.

وی خاطرنشان کرد: در قهرمان کشوری کاراته، سبک شیتوریو IMA که شاهین شهر میزبان آن بود، تیم اعزامی نجف آباد موفق به کسب یک عنوان قهرمانی، یک نشان نقره و سه گردن آویز برنز شد. /

کد خبر 316268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.