ساماندهی خدمات درمانی از اهداف مهم شهرداری است/ افتتاح ابرپروژه های شهر یکی پس از دیگری

شهردار اصفهان گفت: مجموعه شهرک سلامت از بهترین کیلینیک ها تشکیل و پزشکان و متخصصان مجربی نیز در این مکان حضور می یابند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی نژاد درحاشیه  افتتاحیه فاز اول شهرک سلامت اظهار کرد:شمارش معکوسی برای افتتاحیه پروژه ها داشتیم البته هر هفته نیز مراسم هرهفته چند افتتاح برای  پویایی و نشاط شهر برگزار می شد.

وی با اشاره به اینکه  هرهفته نیز برای افتتاح پروژه های محله محور نیز در مناطق حضور پیدا می کردیم تا ۱۱۸۰ پروژه محله محور افتتاح شود، گفت: ابر پروژه های شهر نیز مثال زدنی و تاکنون نیز پروژه های بی نظیری در شهر افتتاح شده  است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون بسیاری از پروژه ها برای اولین بار در اصفهان اجرا شده است، عنوان کرد: مجموعه گردشگری – تفریحی آکواریوم ، پمپ بنزین های کوچک و غیره برای اولین بار در شهر اصفهان افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفته می شود.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه متاسفانه حضور سرمایه گذاران در بخش خصوصی کمتر دیده می شد اما  در ۲ سال اخیر نیز حضور سرمایه گذاران بیشتر شده است، اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز ۲ برابر ۱۰ سال گذشته سرمایه گذار بخش خصوصی را جذب کردیم و این مهم نیز نشان دهنده رویکرد مشارکت شهرداری با سرمایه گذاران است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه فاز اول شهرک سلامت نیز برای اولین بار در کشور و در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان احداث شد، گفت: این پروژه نیز با کش و قوس های  فراوانی تکمیل شد.

وی با بیان اینکه شهرک سلامت با بخش خصوصی در ۴ فاز اجرا می شود، گفت:فاز اول این پروژه امروز نیز با حضور وزیربهداشت به بهره برداری رسمی رسید.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه فاز اول شهرک سلامت با تلاش شبانه روزی نیروها تکمیل شد، گفت: همچنین تلاش مشارکت بخش خصوصی برای اجرای این طرح بی نظیر بود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرک سلامت مجموعه کاملی از خدمات درمانی است، اظهارکرد: این مرکز به مساحت  ۲۷۵ هزارمترمکعب و دارای ۳۶ کلینیک تخصصی است همچنین  فاز اول شهرک سلامت با مساحت ۸۴ هزارمترمربع با اعتبار ۴۰۰میلیارد تومان دارای کلینیک های تخصصی است.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم، سوم و چهارم این پروژه نیز در دست اجرا و در حال تکمیل شدن است، گفت: فاز دوم شهرک سلامت دارای مرکز پرتو گرافی به متراژ ۳۴ هزار مترمربع، ام. آر. آی و مرکز جامع آزمایشگاهی مجهز به آخرین مهندسی پزشکی و غیره است و عملیات اجرایی این پروژه چند ماه آینده تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته می شود.

جمالی نژاد گفت: فاز سوم شهرک سلامت نیز دارای بیمارستان ۱۵۰۰ تخت خوابی به مساحت  ۱۲۴ هزارمترمربع  و هزینه ۱۲۰۰ میلیارد تومان است که توسط بانک های آلمانی تامین شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در فاز چهارم این پروژه نیز هتل ۴ ستاره است که عملیات اجرایی آن همزمان با بیمارستان آغاز می شود این هتل نیز دارای ۱۲ طبقه با اعتبار  ۱۶۵ میلیارد تومان احداث می شود، ادامه داد: مجموعه شهرک سلامت از بهترین کلینیک ها تشکیل و پزشکان و متخصصان مجربی نیز در این مکان حضور می یابند.

جمالی نژاد با بیان اینکه یکی از اهداف شهرداری ساماندهی خدمات درمانی بود، گفت: با اجرای این پروژه ساماندهی خدمات درمانی نیز از نقطه شرقی اصفهان آغاز شد و امیدواریم با مجموعه هایی که در شمال، جنوب و غرب اصفهان احداث می شود تمام شهر اصفهان را برای خدمات درمانی ساماندهی کنیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: امیدواریم خدمت درمانی در رینگ سوم و رینگ چهارم متمرکز کنیم و توزیع عادلانه خدمات را در امور پزشکی شاهد باشیم.

وی در ادامه  با اشاره به کانون های سلامت خانواده تاکید کرد: کانون های سلامت خانواده نیز می تواند الگویی برای سایر کلان شهرها باشد.

کد خبر 316255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بيگي IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام شهردار محبوب .... جناب اقاي دكتر جمالي نژاد ....درابتدا تاسف عميق خويش را از انصراف جنابعالي از شهرداري نصف جهان ابراز داشته و ارزو ميكنم در اين شهر بمانيد.... جناب شهردار عزيز به اهالي شهرك بزرگ ابشار اسپادانا( كوي شهيد كشوري ) بسيار از لحاظ كمبود امكانات و نداشتن سند و عدم صدور و تاييد ماده 5 ووو..... ظلم شده ... اميد داشتيم جنابعالي اين مشكلات را حل بفرماييد.. اكنون كه محروم از حضورتان ميشويم لااقل دستور بفرماييد تا مسولين در اين باره و ساخت قسمت 170 هكتاري و بخصوص شهرك سلامت شهرك شهيدكشوري و ... اقدام بفرمايند .... ضمن خداحافظي و ارزوي موفقيت براي شما و همكاران خدومتان و جناب شهردار محترم منطقه 6 شهرداري واقعا اين منطقه را زير پوشش بگيرد و شركت عمران ابشار اسپادانا از اين مجموعه برود.... با تشكر....