فاز اول شهرک سلامت به بهره برداری رسید

دقایقی پیش با حضور وزیر بهداشت، استاندار اصفهان، شهردار و اعضای شورای شهر فاز اول شهرک سلامت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرک و بیمارستان سلامت اصفهان با زیر بنای ٢٧٥٠٠٠ متر مربع متشکل از ٣٦ کلینیک تخصصی هر یک به مساحت ٨٠٠ الی ١٤٠٠ متر مربع خواهد بود.

فاز اول شامل : ٨٤٠٠٠ متر مربع کلینیک های تخصصی با هزینه ای بالغ بر ٤٠٠ میلیارد تومان بدون هزینه های تجهیز کلینیک ها خواهد بود .

فاز دوم : مرکز جامع پرتو نگاری بمتراژ ٣٤٠٠٠ متر مربع ، شامل امکاناتی همچون پت اسکن ، ام آر آی ، سیتی اسکن ، مرکز جامع ازمایشگاهی ، سالن کنفرانس و کلوپ پزشکان و .......
هزینه ساخت این مرکز ٢٠٠ میلیارد تومان خواهد بود و این رقم بدون احتساب هزینه تجهیز کامل این فاز هست.

فاز سوم : بیمارستان ١٠٠٠ تختخوابی به متراژ ١٢٤٠٠٠ متر مربع
هزینه ساخت و تجهیز ان معادل هزار و دویست میلیارد تومان معادل ٢٢٠ میلیون یورو برآورد می شود که تماما توسط سرمایه گذاری بانک های آلمانی تامین می شود.
در فاز سوم همزمان با بیمارستان، هتل ٤ ستاره بمتراژ ٣٣٠٠٠ متر مربع در ١٢ طبقه با هزینه ساخت یکصد و شصت و پنج میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

جمع کل سرمایه گذاری برای کل مجموعه کلینیکها، هایپر هلث، هلث کلاب، مجموعه دارویی، مرکز جامع توانبخشی و بیمارستان و هتل یک هزارو نهصد و شصت و پنج میلیارد تومان برآورد شده است که از این میزان تاکنون چهارصد میلیارد تومان هزینه شده و فاز یک این شهرک امروز با حضور وزیر بهداشت در اولین روز کاری دولت دوازدهم افتتاح شد.

کد خبر 316247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.