درآمد پایدار شهری با سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق می شود

مدیر و قائم مقام شهردار در امور سرمایه گذاری و مشارکت ها با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف همواره عاملی برجسته برای تداوم رشد اقتصادی هر شهری به شمار می رود، تاکید کرد: درآمد پایدار شهری با سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مرتضی حسام نژاد عصر امروز در آیین افتتاح فاز نخست شهرک سلامت با حضور وزیر بهداشت، گفت: امروز برگ زرین دیگری از دفتر  افتخارات بخش سلامت کشور ورق زده شد.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر با مقوله سرمایه گذاری، مشارکت و توسعه از مسیر مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی مواجه شده و جنبه های مثبت آن را بسیار خوب و مثبت دیده ایم، اظهارکرد: کل منابعی که به صورت اعتبارات استانی برای منابع پیمانکاری ارایه شده، ۳۰ میلیارد تومان است و آنچه توسط بخش خصوصی در قالب سرمایه گذاری در حال انجام است، حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان می باشد؛ در پروژه شهرک سلامت هم سرمایه گذار بخش خصوصی نقش پررنگی داشته است.

مدیر و قائم مقام شهردار در امور سرمایه گذاری و مشارکت ها با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف همواره  عاملی برجسته برای تداوم رشد اقتصادی هر شهری به شمار می رود، تاکید کرد: درآمد پایدار شهری با سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق می شود.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته شاهد جهشی بزرگ در زمینه مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده ایم که نقطه عطفی در پروژه های شهری به شمار می رود.

حسام نژاد گفت: عملیات احداث شهرک سلامت در سال ۸۹ کلید خورد که آورده شهرداری زمین و پروانه و آورده سرمایه گذار، طراحی و ساخت پروژه بود.

وی خاطرنشان کرد: امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان در اوج شرایط رکود سال گذشته چیزی حدود ۲.۵ برابر ده سال گذشته یا ۲۵ برابر متوسط یکساله قرارداد منعقد کرده است.

مدیر و قائم مقام شهردار در امور سرمایه گذاری و مشارکت ها تصریح کرد: ارتقای کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در پروژه شهرک سلامت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه راه اندازی شهرک سلامت را نقطه عطفی در جذب گردشگری سلامت خواند و افزود: این شهرک علاوه بر اینکه از نظر ارایه خدمات مناسب به شهروندان اصفهان مناسب خواهد بود، برای هموطنان سایر شهرها و استان های کشور هم مؤثر خواهد بود و رویکرد جذب گردشگر سلامت خارجی را رقم می زند.

کد خبر 316245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.ب IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام ... شهرك سلامت شهرك شهيد كشوري انشاالله لطفا اطلاع رساني بفرماييد...م.كي احداث ميشود؟