کلنگ زنی از طرح انتقال آب به شهرهای نطنز و بادرود همزمان با هفته دولت

نطنز-نماینده نطنز، بادرود و قمصر گفت: با حضور مقامات کشوری؛ کلنگ طرح انتقال آب به شهرهای نطنز و بادرود در هفته دولت به زمین می خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ؛مرتضی صفاری  در حاشیه مراسم افتتاح طرح های عمرانی؛ خدماتی شهرداری نطنز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری مراسم کلنگ زنی طرح انتقال آب به شهرهای نطنز و بادرود در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: کلنگ این طرح قرار بود روز 25 مردادماه با حضور وزیر نیرو به زمین زده شود و از آن جایی که وزیر پیشنهادی جدید نیز رای اعتماد را کسب نکرد، باهماهنگی دیگر مسئولان این مهم به هفته دولت موکول شد.

صفاری همچنین از پیگیری طرح دو بانده شدن محور قدیم  نطنز به کاشان تا مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن برای کاهش تصادف ها خبر داد.
وی در ادامه گفت ؛ برای ساخت یک مجتمع عظیم فرهنگی و هنری که قول ساخت آن در ماه های اخیر داده شده بود ، مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار جذب خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: هر چه در حوزه فرهنگ تلاش کنیم باز هم کم است و امیدواریم با تلاش های بیشتر در حوزه فرهنگ، آن چه که مد نظر مردم و مسئولان، در سطوح بالاتر است محقق شود.
یادآور می شود خط انتقال آب از سرچشمه زایتده رود به شهرهای نطنز و بادرود جزو مصوبات دولت نهم بود که تاکنون محقق نشده است. 
خاطر نشان می شود امروز با حضور مسوولان شهرستان نطنز 4 طرح عمرانی؛خدماتی شهرداری افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 316217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.