صدای بابک جهانبخش را از نزدیک بشنوید

کنسرت بابک جهانبخش، ۵ شهریور ماه در تالار نگین سپاهان شهر برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، بابک جهانبخش با نام شناسنامه‌ای علی جهانبخش سال ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان به دنیا آمده است. وی نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی خود در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آغاز کرده و بعد از بازگشت به ایران، به صورت جدی موسیقی شرقی را دنبال کرده است. جهانبخش در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیما دریافت کرده و به گفتهٔ خود او خوانندگی را به پیشنهاد خوانندگانی که برایشان آهنگسازی می‌کرد شروع کرده است.

تولید اولین آلبوم او در سال ۱۳۸۲ شروع شده و در سال ۱۳۸۴ آلبوم «چی شده» را روانۀ بازار  موسیقی کشور کرده است. نام دیگر آلبوم های این هنرمند «من و بارون»، «بی اسم»، «احساس»، «زندگی من»، «اکسیژن»، «مدار بی قراری» و «حالم خوبه» است.

گفتنی است، جهانبخش در سال ۱۳۹۱ برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ موسیقی پاپ، بخش کارشناسی، از اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما و در سال ۱۳۹۶ برندهٔ بهترین آهنگ تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی در نوروز برای قطعهٔ بوی عیدی شده است.

علاقمندان برای شرکت در کنسرت این خوانندۀ جوان می توانند با تهیۀ بلیت از سایت اکسیر کنسرت روز ۵ شهریور ماه، در دو سانس ۱۸ و ۲۱ به تالار نگین سپاهان شهر مراجعه کنند. /

کد خبر 316209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.