بهره برداری از مجموعه پل ها و میدان استقلال بیست ماه به طول انجامید

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه روزانه ۵ تا ۶ هزار خودرو از میدان و پل‌های استقلال عبور می‌کند، گفت: این طرح در قالب بازده زمانی بیست ماهه اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار  نوجوان ایمنا، مهدی جمالی نژاد در حاشیه افتتاح پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال اظهارکرد: این ابرپروژه شامل هشت پل است که پل ششم آن برای اولین بار در اصفهان با تکنولوژی خاصی انجام شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: پیش بینی شده بود حدود یک سال برای جابجایی این تاسیسات زمان برده شود و جانمایی جدید برای آن در نظرگرفته شود که در این راستا دستگاههای مختلف همکاری کردند و کل پروژه در یک بازه زمانی بیست ماهه به اتمام رسید.

 وی اظهارکرد: مجموعه پل ها و میدان استقلال یک ابرپروژه است که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به همراه اجرای درایگاه ورودی برای آن هزینه شده است.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: با استفاده از طراح مجرب  ساماندهی ۱۱ ورودی شهر طراحی شد که ساماندهی ۴ ورودی در اولویت قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ۲ ورودی شهر اصفهان شامل ورودی استقلال و اشکاوند ساماندهی شد و درایگاه تشریفات نیز از فرودگاه به سمت اصفهان انجام خواهد شد که طراحی آن نیز به اتمام رسیده و طراحی بسیار زیبایی دارد که طی ۲ الی ۳ هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: ورودی چهارم نیز از سمت شیراز به اصفهان خواهد بود که ساماندهی آن در دستور کار است.

شهردار اظهار کرد:  هزینه اجرایی این پروژه در حدود ۹۰ میلیارد تومان و برای جابجایی تاسیسات بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شد.

جمالی نژاد یادآور شد:  این پروژه مفتخر به دریافت جایزه جهانی سومین دوره خشت طلایی در سال ۲۰۱۶ شد.

کد خبر 316122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.