خداقوت ودست مریزاد  به متولیان پروژه استقلال

استاندار اصفهان گفت: ۴ درایگاه اصفهان برای اولین بار در کشور بصورت خلاقانه اجرایی می شود که ۲ درایگاه آن به خوبی انجام شده و ۲ درایگاه دیگر را باید دوره پنجم مدیریت شهر ساماندهی و پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار نوجوان ایمنا  رسول زرگرپور در آیین افتتاح پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال اظهارکرد: خدا را شاکرم که امروز در مراسم افتتاح ابرپروژه حیاتی شهر اصفهان شرکت کرده ام.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در ورودی شمال و جنوبی اصفهان ترافیک  و راهبندان های طولانی وجود دارد، افزود: در دیماه ۹۴ از شهردار اصفهان دعوت کردم با توجه به اینکه به سال نو نزدیک می شویم فکری برای ساماندهی ترافیکی و زیبایی ورودی های شهر انجام شود تا در شان مردم ولایت مدار اصفهان باشد.

زرگرپور اضافه کرد: وقتی صورت مساله مطرح شد متوجه شدم شهرداری مدتی است بر روی این موضوع کار کرده  بر این اساس در آنجا تصمیم گرفته شد با توجه به مطالعات انجام شده از ۱۱ ورودی شهر ساماندهی ۴ ورودی در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: هم اکنون ساماندهی ۲ ورودی شمال غرب و شرق اصفهان با اجرای تقاطع غیرهمسطح اشکاوند و مجموعه پل ها و میدان استقلال انجام شد.

زرگرپور اظهارکرد: اجرای پروژه های شهری جز سخت ترین پروژه های عمرانی محسوب می شود چون جاده و سد و غیره به دور از حرکت های مردمی ساخته می شود اما اجرای پروژه های شهر با توجه به ترافیک و تردد مردم در داخل شهرها سخت است.

وی به احداث ابرپروژه استقلال تصریح کرد: این نقطه یکی از پرتراکم ترین نقاط شهر محسوب می شود از این اجرای این پروژه ظرف مدت ۲۳ ماه با هزینه ۱۵۰۰ میلیارد ریال نشان از تلاش جهادی است.

استاندار اصفهان توضیح داد: زمان معقول اجرای این طرح ۴ ساله است  اما پروژه استقلال با این همه مشکلات ترافیکی ظرف مدت ۲۳ ماه اجرایی شد بنابراین باید به همه دست اندرکاران طرح خداقوت گفت.

وی تاکید کرد: نکته مهم برای ساماندهی ورودی های شهر ارائه یک ایده خلاقانه ای  است تا ورودی های شهر در شان مردم و شهر اصفهان باشد.

زرگرپور تاکید کرد: برای اولین بار است در کشور که درگاه ورودی شهر بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است.

وی ابراز کرد: در واقع مسافرانی که از سمت شمال وارد شهر می شوند از تونل نور که همان اعتقادات و تلاش ها و ایثارهای مردمان اصفهان است، عبور می کنند و این همان هویت اصفهان است.

زرگرپور خاطرنشان کرد: شهردار اصفهان جوانی خلاق و مبتکر است و باید از تلاش شبانه روزی شهردار اصفهان نیز  تشکر کرد امیدواریم در شهرهای دیگری که به وی پیشنهاد شده خدمات خود را ارائه کند.

کد خبر 316117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.