تقاطع غیر همسطح استقلال با تلاش جهادی مدیران شهری به پایان رسید

عضو شورای اسلای شهر اصفهان گفت: تقاطع غیر همسطح استقلال با تلاش جهادی مدیران شهری و با اعتباری  بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر آذربایجانی در حاشیه افتتاح از مجموعه پل ها و میدان استقلال گفت: امروز در ایستگاه هفتادو یکمین برنامه از سری برنامه های  هرهفته چند افتتاح نیز از مجموعه پل ها و میدان استقلال بهره برداری شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ابرپروژه استقلال در سال ۹۴ آغاز شد ، گفت: این پروژه در ورودی شهر اصفهان به منظور کاهش ترافیک، تصادفات و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این پروژه ظرفیت هم افزایی بین دستگاهها و مدیریت هماهنگی شهری در اجرای پروژه ها را به نمایش گذاشت، عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی بین اداره آب و فاضلاب، پلیس راهور، دستگاه های خدماتی این تقاطع عملیات اجرایی خود را سریعتر طی کرد.

آذربایجانی با اشاره به اینکه درایگاه ورودی شمال اصفهان به عنوان درایگاه علم و فناوری نام گرفته است، اضافه کرد: نصب نمادهای علم و فناوری و سردیس های از دانشمندان ایرانی - اصفهانی برای نشان دادن هویت و فرهنگ شهر اصفهان در این پروژه جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با تلاش جهادی مدیران شهری و با اعتباری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تکمیل شد.

کد خبر 316056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.