آغاز مراسم افتتاح پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال

دقایقی پیش آیین افتتاح پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال با حضور استاندار ، شهردار ، مدیران شهری ، اعضای شورای شهر و ......... آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال  با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال در  هفتاد و یکمین برنامه از سری برنامه های «هرهفته،  چند افتتاح» با حضور مدیران شهری و استانی به بهره برداری می رسد.

میدان استقلال یکی از ابرپروژه های شهری است که در مردادماه سال ۹۴  عملیات اجرایی آن در پرترافیک ‌ترین ورودی های شهر  با هدف ساماندهی ترافیکی و بهبود شرایط زیست محیطی و کاهش ترافیک مناطق ۲ و ۱۲ آغاز شد.

میدان استقلال داراری  ۷ ورودی از خمینی شهر، دهنو، بزرگراه آزادگان، خیابان استقلال، خیابان امام خمینی(ره) و دانشگاه صنعتی است.

احداث تقاطع ۵ سطحی میدان استقلال اصفهان شامل میدان با ۳ پل در همسطح، ۲ پل موازی روگذر، پل  قطارشهـری، پل زیرگذر، پل رمپ جهتی (چپگرد) است که مسیـر دسترسی به خیابان استقلال، بلوار امام خمینی(ره)، بلوار دانشگاه صنعتی اصفهـان، بزرگراه آزادگان و خیابان محمود آبادی را فراهم می آورد.

همچنین پل های موازی روگذر در ۷ متری زمین برای اتصال خیابان امام خمینی(ره) به اتوبان آزادگان ساخته  و پل روگذر در ارتفاع ۱۴ متری زمین برای اتصال بلوار دانشگاه صنعتی به بلوار آزادگان و زیرگذر بلوار دانشگاه صنعتی و  میدان اصلی نیز هم در سطح خیابان با عرض عبور ۱۶ متر، به شعاع ۹۰ متر احداث  شده است.

اخبار و گزارشات این مراسم همراه با گزارش تصویری از آن متعاقبا فردا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.  

کد خبر 315983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.