تقویت و تجهیز بیمارستان شهید رجایی داران در آینده ای نزدیک

فریدن - نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت گفت: با رایزنی های صورت گرفته بخش های مختلفی از بیمارستان شهید رجایی داران تقویت می شود.

اکبر ترکی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با مروری بر اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: بحث بهداشت و درمان همواره یکی از دغدغه های مهم دولت و مجلس بوده است.

وی با بیان این که بیمارستان شهید رجایی شهر داران در سطح ۲ ارجاع قرار دارد،  ازافزایش تخت های ICU، بازسازی بخش CCU با ۸ قسمت و زایشگاه با ۴ اتاق زایمان خبر داد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم چنین از پیگیری ها و رایزنی های قطعی خود با وزرا و معاونان حوزه بهداشت و درمان برای رفع فرسودگی اورژانس، اتاق عمل و آشپزخانه بیمارستان شهید رجایی داران و نیز تامین دستگاه های پزشکی مورد نیاز از جمله آمبولانس، رادیو لوژی، لاپاراسکوپی و غیره و نیز تقویت خانه های بهداشت خبر داد.

ترکی ادامه داد: طی دیدار با وزیر بهداشت قول‌های خوبی در ۴ شهرستان داده‌ شده است که به‌ زودی اجرایی خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به خلاء موجود در شهرستان بوئین میاندشت در زمینه عدم بیمارستان، از تکمیل و تجهیز درمان بستر (بیمارستان محلی)، درخواست ۲ دستگاه آمبولانس و نیز ۲ دستگاه جهت راه اندازی آزمایشگاه این شهرستان خبر داد.

ترکی با اشاره به راه اندازی زودتر از موعد بیمارستان چادگان و تاکید بر لزوم رفع کاستی های موجود؛  از درخواست ۲ دستگاه آمبولانس و پیگیری برای ایجاد بخش دیالیز بیمارستان با کمک خیران و تامین نیروی مورد نیاز این بیمارستان خبر داد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس  افزود: یک دستگاه اکسیژن ساز و ۳ دستگاه آمبولانس خارج از نوبت برای برای بیمارستان فریدونشهر تامین شده است.

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص حضور پزشک متخصص  در منطقه گفت: در زمینه حضور دائمی تخصص های مهم و ضروری هیچ مشکلی وجود ندارد و خوشبختانه رقابتی بین پزشکان برای حضور در منطقه به دلیل شرایط خوبی که داریم ایجاد شده است.

ترکی در پاسخ به این سؤال که وزیر معرفی‌شده بهداشت را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: با وجود برخی نقدها به حوزه بهداشت و درمان، اما به وزیر بهداشت و درمان پیشنهادی رأی اعتماد می‌دهم چرا که عملکرد کلی این وزارتخانه مثبت بوده است و اهداف وی نیز برای پیشرفت و تغییر در حوزه بهداشت و درمان شفاف است.

کد خبر 315972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.