غربالگری متکدیان با همکاری دستگاه ها قابل اجراست

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: غربالگری و از چرخه تکدی گری خارج کردن متکدیان مشکل لاینحلی نیست و با همکاری استانداری و سایر دستگاه های ذی ربط می توان بر این مشکل هم فائق آمد.

مجتبی کاظمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در موضوع «مبارزه با تکدی‌گری» نیازمند همکاری مردم در پیشگیری و جلوگیری از مشکلات این پدیده هستیم.

وی یادآور شد: براساس مصوبه شورای عالی اداری، آئین نامه ای به منظور اصلاح ساختار و ایجاد هماهنگی در فعالیت دستگاههای اجرایی در خصوص مبارزه با تکدی گری، جمع آوری، شناسایی و تعیین وضعیت این افراد تعیین و تصویب شده و ۱۳ دستگاه موظف به انجام آن هستند، اما متاسفانه به دلیل اینکه بعضی از ارگانهای مربوطه وظایف پیش بینی شده در قانون را انجام نمی دهند روند جمع آوری، ساماندهی و تعیین تکلیف متکدیان دچار مشکلات زیادی بوده و به سرانجام مطلوب نمی رسد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از معضلات اصلی این مدیریت چرخه تکراری جمع آوری و رهایی متکدیان در سطح شهر است، گفت: غربالگری و از چرخه تکدی گری خارج کردن متکدیان مشکل لاینحلی نیست و با همکاری استانداری و سایر دستگاههای ذی ربط می توان بر این مشکل هم فائق آمد.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان نسبت به سایر کلانشهرها در رابطه با جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی بسیار موفق عمل کرده است به طوری که اکنون اصفهان یکی از شهرهای ناامن برای فعالیت متکدیان به شمار می رود.

کد خبر 315942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.