وزرای انتخابی عزم جدی برای رفع بیکاری داشته باشند/احتمال رای آوردن بیش از 80درصد وزرا

اردستان- نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه در شهرهایی مانند اردستان اولویت مردم اشتغال و بیکاری است و هر وقت نمایندگان به حوزه های انتخاباتی خود سر میزنند با حجم بالایی از درخواست اشتغال مواجه می شوند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، بااشاره به آغاز کار دولت دوازدهم گفت:وزرایی  که از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد می‌گیرند بدانند که در برابر مردم ایران مسئول هستند و باید هر چه در توان دارند جهت رفع مشکلات مردم ازجمله بیکاری، اشتغال و مسکن جوانان بکار بگیرند.
وی با بیان اینکه موافقین و مخالفین وزرا از طریق سیستم مجلس قرعه کشی میشود برای ارائه نظرات گفت: ما هم برای چندین وزیر ثبت نام کردیم ولی قرعه باتوجه به تعداد بالای نمایندگان به نام ما نخورد.
طباطبایی نژاد باتوجه به اینکه امروز عصر ۴ وزیر باقی مانده از ۱۷ وزیر در مجلس برنامه ها و دیدگاه های خود را بیان کردند افزود: به احتمال زیاد فردا روز اخذ رای اعتماد نمایندگان خواهد بود و پیش بینی میشود بیش از ۸۰ درصد وزرا از مجلس رای بیاورند.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید تمام توان خود را برای رفع بیکاری به کار بگیرد و جهادی وارد میدان شود افزود:امروزه در شهرهایی مانند اردستان اولویت مردم اشتغال و بیکاری است و هر وقت نمایندگان به حوزه های انتخاباتی خود سر میزنند با حجم بالایی از درخواست اشتغال مواجه میشوند.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که وارد مجلس شورای اسلامی شدم همه عزم خود را برای رفع و کاهش این معضل در شهرستان اردستان به کار گرفتم تصریح کرد:در این مدت سعی کردیم با تثبیت اشتغال موجود و رفع مشکلات صنعتگران از ازیاد بیکاری و تعطیلی واحدهای موجود جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده امید است کارخانه مقوا درشهرستان در پایان  سال ۹۶ کار خود را آغاز خواهد کرد:با راه اندازی این کارخانه بیش از ۳۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.
نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت فاز دوم کارخانه موتور نیز در حال انجام است اظهار کرد:امیدواریم پس از تکمیل آن ۳۰۰ نفر دیگر در آن مشغول به کار میشوند و هم اکنون نیز ۳۰۰ نفر از افراد در آن اشتغال دارند.
 وی با بیان اینکه امروز شاهد کلنگ زنی فاز ۲ شرکت شیمی تفلون دنا در اردستان هستیم افزود:این فاز در مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد تومان ساخته خواهد شد.
وی یادآورشد: پس از تکمیل فاز دوم ۵۰ نفر مشغول به فعالیت خواهند که در حال حاضر نیز ۶۰ نفر در آن مشغول به فعالیت هستند و تولید آن به سراسر کشور و نیز به کشورهای همسایه صادر خواهد شد.

کد خبر 315910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.