مشکل بیمارستان و بهداشت اردستان نبود متخصص و مدیریت منسجم است

اردستان- امام جمعه موقت اردستان گفت: بیشترین مشکل بیمارستان و بهداشت اردستان نبود متخصص، عدم مدیریت منسجم و انگیزه کارمندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهربا اشاره به اینکه شهید حججی با خدا معامله کرد گفت: اخلاص و تقوای این شهید باعث شد خداوند این چنین آن را بزرگ کند و محبتش را در دل مومنین قرار دهد.

وی با بیان اینکه از ابتدای خلقت آدم تا امروز فساد بوده است و امروزه نیز با توجه به جنگ فرهنگی دشمن فساد راحت تر افزود: شهید حججی در چنین شرایط مسموم و آلوده ای به درجه ای از معرفت رسید که جان خود را مانند سالار شهیدان فداکند و گرگ صفتان سرش را همچون امام حسین(ع) از تن جدا کردند.

امام جمعه موقت اردستان در ادامه با بیان اینکه امروز مصادف است با ۲۵ ذی قعده روز دَحْوُ الْأرْض گفت: یکی از روزهای بزرگ و پر فضیلت است که عبادت در آن ثواب فراوان دارد.

وی با اشاره به روز جهانی مساجد اظهار کرد:مسجد پایگاه مسلمانان است و هر چه مسجد رونق بیشتری داشته باشد گناه هم در جامعه کمتر میشود و نقطه اتکا مسجد دولتی نیست و مردمی است و با هزینه و حضور مردم اداره میشود.
وی  همچنین به افتتاح  درمانگاه و بخش مغز و اعصاب بیمارستان شهید بهشتی اردستان اشاره کرد و یادآورشد: این دو مکان به کمک خیرین ساخته شده است ولی امروز با مشکل نبود و کمبود متخصص مواجه است.

وی با بیان اینکه با وزیر بهداشت هم در این رابطه صحبت شده است تاکید کرد: قلب تپنده هر مرکز درمانی متخصصین آن است و کمک های خیرین با وجود متخصصین به ثمر خواهد نشست.

وی با توجه به نبود دکتر سونوگرافی در بیمارستان اردستان نیز افزود: با پیگیری های انجام شده این دکتر به اردستان آمد ولی پس از مدتی به مرخصی رفت و امروز نیاز به دکتر سونوگرافی در شهرستان بسیار احساس میشود و دکتر زنان هم قرار است به مرخصی بروند که باید فکر جایگزینی در نبود این دکتر نیز بود.

امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه این بیمارستان از لحاظ تجهیزات در سطح خوبی است تاکید کرد: بیشترین مشکل بیمارستان و بهداشت اردستان، نبود متخصص، عدم مدیریت منسجم و انگیزه کارمندان است.

 وی با بیان اینکه این بیمارستان ۵ میلیارد تومان معوقه دارد یادآورشد: باید زمینه را برای حضور متخصصین در شهرستان فراهم کرد.

وی با توجه به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: آمار طلاق امروز در کشور خوب نیست و دشمن فرهنگ ما را نشانه گرفته است که مسئولین باید در این رابطه بهتر برنامه ریزی کنند.

طباطبایی نژاد با توجه به شهادت امام جواد(ع) نیز افزود: ایشان جوانترین امام و ملقب به تقی است چرا که بسیار پرهیزکار بود.

وی در پایان با توجه به انتخاب آیت الله شاهرودی به عنوان رئیس تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد:: انتخاب وی انتخابی درست بوده و فردی فاضل، شجاع و مستعد و از افتخارات علما و حوزه علمیه است.
 

کد خبر 315786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.