شهدای مدافع حرم و آزادگان نمونه بارز  پایمردی برای بقای نظام

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: شهدای مدافع حرم و آزادگان نمونه بارز ایثار و فداکاری برای پایداری و بقای نظام مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاأالدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان  با اشاره به کودتای 28 مرداد اظهارداشت: حکومت پهلوی که در حال سقوط بود توسط آمریکایی‌ها در ۲۹ مرداد ماه  سال ۳۲ قدرت دوباره گرفت و ۲۵ سال دیگه  حکومت پهلوی بر مردم این کشور حکومت کرد.

وی با اشاره به اینکه کودتای کشف حجاب توسط آمریکایی‌ها انجام شد، افزود: دولت مصدق توسط کودتای آمریکا نابود شد، که نتیجه اعتماد به آمریکا بود و با همین عبرت آموزی نباید هیچ گاه به دولت آمریکا اعتماد کرد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه گذر تاریخ نشان داده که اعتماد کردن به آمریکا مایه سرنگونی هر حکومتی است، گفت: اگر حکومتی با مردم فاصله گرفت و مردم آن حکومت را از خود ندادند قطعأ آن حکومت با یک آشوب خیابانی برانداخنه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:مردم در حکومت جمهوری اسلامی برای بقای این نظام از جان و مال خود می‌گذرند که نشانه وفاداری به نظام است که نمونه بارز آن شهید مدافع حرم محسن حججی و آزادگان سرافراز کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه شخصیت‌های عظیم الشأنی دور هم جمع شدند و قانون اساسی را نوشتند، تصریح کرد: به همت همین جمع بزرگوار ولایت فقیه جزء قانون اساسی است، براساس وصیت شهدا باید پشتیبان ولی فقیه باشیم تا آسیبی به نظام نرسد.

علاء الدینی با اشاره به اینکه  نظام مقدس جمهوری اسلامی که آرمان انبیا بوده است نباید آلوده به فساد شود تصریح کرد: مومنان باید با صداقت کامل بر عهد و پیمان خود با شهدا بمانند و در هر جایگاهی هستیم برای ریشه‌کن شدن فساد جهت زندگی خود را به سمت خدا تغییر دهیم.

وی تنها راه سعادت ملت ایران را استقامت در راه شهیدان دانست و گفت: ملت عزیز ایران به پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب هرگز در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان تن به ذلت نخواهند داد و راه سعادت خود را در مسیر پیروی از انقلاب و شهدا می‌دانند.

امام جمعه گلپایگان بیان کرد: سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه الزهرا(س) در کشور به نام روز ازدواج آسان نام گذاری شده است، ضروری خانواده‌ها زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند. /

کد خبر 315783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.