مسجد رسانه اسلام است/ کارهای فرهنگی با مشارکت مردم در مسجدها انجام شود

دهاقان- امام جمعه موقت دهاقان گفت:مسجد یک رسانه اسلام است ومردم کارهای فرهنگی رادر مسجد ها انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی در خطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:در روز سی و یکم مرداد سال1348 شمسی مسجد الاقصی بدست صهیونیسم به آتش کشیده شد و یک تفکر مسیحی صهیونیسمی می گوید اگر مسجد الاقصی از بین برود یک معبد سوم سلیمان(ع) تاسیس می شود که حضرت عیسی(ع) آنجا ظهور می کند.

وی از مردم خواست با مشارکت در کارهای فرهنگی و برگزاری آیین ها، جشن ها، برنامه های مذهبی و...در مسجد ها، حرمت این مکان مقدس را نگه دارند و خالی نگذارند.

خطیب نماز جمعه دهاقان افزود: آداب مسجد به حضور مردم است وباید احترام آن حفظ شود.

حجت الاسلام موسوی،بااشاره به روز پزشک،اذعان داشت:حضرت امام علی(ع) فرمودند:کسی که طبابت را پیشه ساخت باید با تقوا باشد و برای مردم خیرخواهی کند و بر تشخیص درد و درمان آگاهی داشته باشد، چراکه با تشخیص نادرست دردT هم مال بیمار از دست می رود و هم جان او گرفته می شود.

وی باتوجه به رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای دولت دوازدهم،تصریح کرد:این یک وظیفه سنگین برای نمایندگان است و باید دور از جانبداری باشد؛ حضرت امام علی(ع) نیز فرمودند دولت باید واقعا باتمام قدرت به مردم خدمت کند.

امام جمعه موقت دهاقان،افزود:دولت دوازدهم باید آنگونه که حضرت امام علی(ع) برای محرومین دل می سوزاند عمل کند و برای محرومین همانند پدری باشد که اگر فرزندانش گرسنه باشند به فکر سیر کردن آنها باشد.

حجت الاسلام موسوی باتوجه به مهاجرت برخی از افراد از شهرستان،خاطر نشان کرد:کسانی که به هر دلیل از دهاقان مهاجرت می کنند باید به یاد این شهرستان باشند چراکه در این خاک رشد کرده اند و اگر از دستشان برای آبادانی و سرافرازی کاری ساخته باشد کوتاهی نکنند.

کد خبر 315779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.