شهید حججی نمادحقانیت ایران در مبارزه بااستکبار /مدافعان حرم حقانیت مسیرِایثار را ثاب کردند

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت:شهادت شهید محسن حججی مانند سایر شهیدان مدافع حرم حقانیت شیعه را به دنیا ثابت کرد و شهید حججی با شهادت خود نه تنها ایران را بلکه جهان را تکان داد ودنیا حقانیت، صلابت، ایستادگی و عزت شیعه را در معنای واقعی درک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: شهادت شهید محسن حججی مانند سایر شهیدان مدافع حرم حقانیت شیعه را به دنیا ثابت  کرد و شهید حججی با شهادت خود نه تنها ایران را بلکه جهان را تکان داد  ودنیا حقانیت، صلابت، ایستادگی و عزت شیعه را در معنای واقعی درک کرد.

وی افزود: شهادت مدافعان حرم  به ما می گوید فراموش نکنید  داعش به دست چه کسانی در دنیا راه افتاد و ما فراموش نمی کنیم اظهارات وزیر خارجه وقت امریکا را که گفت: ما با رفتن به ۱۲۰ کشور داعش را درست کردیم

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: ما اقدمات آل سعود را در تشکیل گروه تروریستی داعش فراموش نمی کنیم چراکه یک روز با تلاش شدید استکبار و پول های عربی به ویژه آل سعود ۵۰ درصد سوریه به دست داعش افتاد و ۴۰ درصد خاک عراق  را آنها گرفتند

وی ادامه داد: اما حضور سردار سلمیانی مدر میان مردم  و اعلام اینکه اگر خودتان از خودتان دفاع نکنید همه شما را ازبین خواهند برد باعث به وجود امدن روحیه مقاومت و ایثار شد و امروز آنچه که دشمنان از ان می ترسید اتفاق افتاد و فرهنگ شجاعت واستقامت و عزت خواهی مردم ایران به دیگر کشورها صادر شد

باقریان اضافه کرد: میراث شهدای شجاع ما تحقق جبهه مقاومت  را برای ان کشورها در برداشت و همین جبهه مقاومت توانست داعش را به خفت و خواری بیندازند و آنها را هرروز از سرزمین خود به بیرون برانند.

وی عنوان کرد: میدان فرهنگی جامعه امروز ما نیازمند امثال شهید حججی است برای حججی شدن فقط میدان سوریه و عراق نیاز نیست بلکه میدان فرهنگی امروز چیزی از میدان سوریه کم ندارند

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: میدان خدمت و کار برای محرومین ومستضعفین هم یک میدانی است برای حججی شدن و اینکه رهبری فرزانه انقلاب همیشه بر بصیرت، هوشیاری و حمایت از تفکر انقلابی  تاکیید می کنند برای این است که ما در همیه میادین ارزشمند انقلاب مانند شهید حججی با استقامت و صلابت بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید حججی مدال پر افتخار شهادت خود را از میادین جهادی، میان فرهنگی واحترام به پدر ومادر گرفت و به جوانان عزیز عرض می کنم با الگو گرفتن از شهدای مدافع حرم و شهید حججی با شجاعت وصلابت قدم در میادین فرهنگی، جهادی وخدمت بگذارند و معرفت خود را افزایش دهند.

باقریان اذعان کرد: امروز کشور نیازمند مدیران جهادی است نه تشریفاتی لذا برای حل وفصل برخی مشکلات و گرفتاری ها  باید مدیر وسط  میدان عمل باشد نه پشت میز، برخی کارها را  نمی شود با پوشیدن کت وشلوار و از پشت میز حل کرد.

وی تاکید کرد: مدیران امروز ما بدانند نه اینکه تشریفات بد است نه، اما اینکه ۹۰ درصد کارها کارهای تشریفاتی شود این  بد است و به کشور آسیب می زند و هر دقیقه کارما که برای غیر از رضای خدا باشد خسران وضرراست.

امام جمعه زرین شهر متذکر شد: برخی گلایه می کنند که چرا ما به کارهای عمرانی اهمیت می دهیم  اینطور نیست  ما در گوشه و کنار این شهر با همکاری خود مردم و جمعی از دوستان که قربت الله کار جهادی و فرهنگی  می کنند  پیگیر کارهای فرهنگی هستید.

وی تصریح کرد: اگر ما وسط میدان عمل وانجام کارهای عمرانی هستیم برای این است که برخی کارها را اگر خودمان وارد نشویم  ماه ها باید طول بکشد تا حل و فصل شود و این در حالی است که در این شهر ۴ مدرسه صدرا راه اندازی شده که این مدارس یک شبه و یا بایک تلفن راه نیفتاده است بلکه با کارهای جهادی این اتفاق های خوب رخ داده است.

باقریان گفت: همین جا از همه ی مردم و خیرین عزیز می خواهم در راه اندازی این مدارس ما کمک کنند و باید ظرف ۱۰ روز اینده شاهد  راه اندازی این مدرسه در زرین شهر باشیم و میدان کار جهادی باز است هرکس می توانند بیاید در این خصوص کمک کند.

وی ادامه داد: آنچه در یمن در حال رخ دادن است بسیار دردناک  بوده چرا با شکست های پی در پی توطئه ها باعث شد با انتشار ویروس  وبا  و جلوگیری از ورود دارو، درمان و غذا این ویروس دهها انسان بی دفاع به خصوص کودکان را به گام مرگ بکشد و مجامع بین المللی هم در سکوت وحفقان به سر ببرند.

امام جمعه زرین شهر اضافه کرد: چرا باید مجامع بین الملی حقوق بشر  در خدمترسانی تعلل کند آنهم خدمتی که با دارو می توان ویروس وبا را کنترل کرد، نکته مهم این است که آنها نمی توانند با ترفند ها و این کارها جلوی پیروزی مردم مظلوم یمن را بگیرند  و وعده حقیقی خدا تحقق خواهد یافت و مکر انها به خودشان بازخواهد گشت.

کد خبر 315778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.