رجب‌زاده: در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستیم/ حقمان بود ۲ گل به سپاهان بزنیم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مقابل سپاهان موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما متأسفانه از آنها استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در شصت و یکمین شهرآورد فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی پرهیجانی بود و تماشاگران هم از دیدن بازی لذت بردند.

وی ادامه داد: به نظر من امروز عدالت فوتبال برقرار نشد. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و سپاهان هم از موقعیت‌های خوبی برخوردار بود اما متأسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی را واگذار کردیم.

رجب‌زاده بیان کرد: به تیم سپاهان تبریک و به بازیکنان ذوب‌آهن هم خسته نباشید می‌گویم. حق ذوب‌آهن بود که امروز حداقل یکی، دو گل به ثمر برساند. فرصت‌های زیادی از دست دادیم و امیدوارم این شکست را در بازی بعدی جبران کنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تأثیر داوری این دیدار در نتیجه بازی، گفت: فغانی داوری خوبی انجام داد و مشکل خاصی در کل بازی وجود نداشت. در صحنه‌ای که بازیکن ذوب‌آهن پشت محوطه، بازیکن حریف را دریبل کرد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت و یکی، دو بازیکن مدافع هم به دنبال او می‌رفتند، شاید به نظر برخی کارشناسان داور باید به بازیکن سپاهان کارت قرمز می‌داد و شاید هم برخی بگویند باید کارت زرد به بازیکن داده می‌شد. البته نمی‌توانم نظر قطعی‌ام را بگویم و کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هواداران می‌توانند امسال به ذوب‌آهن امیدوار باشند، افزود: امسال ذوب‌آهن تیم خوبی است و بازیکنان اثرگذار زیادی در اختیار دارد. متأسفانه در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستیم. هفته گذشته نیز در بازی مقابل پیکان می‌توانستیم برنده باشیم و دو، سه موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. چرا هواداران نباید امیدوار باشند؟ امسال تیم خیلی خوبی داریم و می‌توانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.        

کد خبر 315757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.