حمایت از تولید، اشتغال و صادرات محور برنامه های دولت در سال ۹۶ است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: حمایت از تولید داخلی، اشتغال و توسعۀ صادرات محور مهمترین برنامه های دولت در سال ۹۶ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی سهمانی به همراه معاونان و مدیران بانک رفاه کارگران، در بازدید از خطوط تولید و طرح های توسعه فولاد مبارکه، افزود: بانک رفاه کارگران حمایت مالی و پشتیبانی از تولید داخلی، حفظ و ایجاد اشتغال و تولید صادرات محور و ارز آور را در رأس برنامه های اصلی خود در سال جاری قرار داده است.

وی از فولاد مبارکه با عنوان یکی از بهترین و مهمترین شرکای تجاری بانک رفاه کارگران نام برد و گفت: نقش این شرکت به لحاظ تأثیر بر میزان تولید فولاد و ایفای نقش راهبردی در روند توسعه صنعتی کشور بسیار مهم و ارزشمند است.
سهمانی همچنین هدف حضور خود و کارگروه همراه را گسترش راهکارهای همکاری بانک رفاه با شرکت فولاد مبارکه در حوزه های مختلف بانکی و ارائه تسهیلات به گروه فولاد مبارکه اعلام کرد و افزود: فولاد مبارکه یکی از بزرگترین صنایع سنگین، راهبردی، بسیار مهم و اساسی در استان اصفهان و کشور است و برای بانک رفاه نیز شریک تجاری معتبر و مهمی است.
وی افزود: بانک رفاه پیش از این نیز همکاری هایی با این مجموعه بزرگ داشته است، ضمن اینکه امیدواریم این همکاری ها با مذاکرات صورت گرفته، در آیندهای نزدیک وارد مرحله جدید شود و توسعه پیدا کند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: پیش بینی می شود با بهره برداری از طرح های توسعه فولاد مبارکه، این شرکت، وضعیت درخشان تر و پربازده تری داشته باشد.
وی افزود: امیدواریم با همکاری فولاد مبارکه بتوانیم نقش فعال تری درزمینه رشد اقتصادی، اشتغال، صادرات و حمایت از تولید داخلی نسبت به قبل داشته باشیم.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه معاونان و مدیران این بانک، در بازدیدی از خطوط تولید و طرح های توسعه فولاد مبارکه، با مدیرعامل و معاونان این شرکت، دیدار و گفت وگو کرد.

کد خبر 315745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.