قلعه‌نویی: عدالت فوتبال اجرا نشد/ برخی قوانین سازمان لیگ کارشناسی‌شده نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قانون نانوشته‌ای می‌گوید اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنی بازنده هستی.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در داربی فوتبال اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: به خاطر این بازی زیبا به مردم اصفهان تبریک می‌گویم. در دربی‌های زیادی به عنوان مربی و بازیکن حضور داشته‌ام ولی جوی که امروز دو تیم درست کردند بسیار زیبا بود.

وی ادامه داد: به سپاهان بابت این سه امتیاز تبریک می‌گویم. وقتی تک به تک تبریزی گل نشد قانون نانوشته فوتبال اجرا شد و زمانی که گل نزنی گل می‌خوری.

قلعه‌نویی گفت: در نیمه اول هم می‌توانستیم به گل برسیم که یک توپ را دفاع از روی خط دروازه برگرداند و فکر می‌کنم روز خوب دروازه‌بان سپاهان هم بود ولی امروز فوتبال زیبایی از دو تیم شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد موقعیت‌سوزی بازیکنان باتجربه این تیم در دو بازی اخیر بیان داشت: زمانی که یک تیم موقعیت گل ایجاد می‌کند مربی نباید دغدغه داشته باشد. ما باید به دنبال حل کردن مشکلات تیم باشیم. در ابتدای فصل دو دغدغه داشتم که یکی مهاجم نوک و هدف بود و دومی دفاع چپ. سعی کردیم که این نقاط را پوشش دهیم. البته همین که بازیکنان ما خود را در موقعیت گل قرار دادند خودش اتفاق بسیار خوبی بود و من دغدغه‌ای از این بابت ندارم. البته بازیکنانی که به تازگی از مصدومیت رها شدند امروز عملکرد خودشان را نداشتند و فکر می‌کنم عدالت فوتبال اجرا نشد.

وی در مورد داوری شهرآورد اصفهان گفت: به داور تبریک می‌گویم که به سرعت بازی کمک کرد. البته من به دو صحنه مشکوکم. گل نژادمهدی که به نظر می‌رسید آفساید نباشد و گل اول سپاهان که گفته می‌شود آفساید بوده و باید بررسی کنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چه زمانی مهاجم جدید برزیلی این تیم را به میدان می‌فرستد بیان داشت: این بازیکن مهاجم خوبی است و باید ببینیم چقدر زمان نیاز دارد تا بتواند شرایط خوب خود را پیدا کند. البته سازمان لیگ هم یک قانون نه چندان  کاشناسی شده دارد که می‌گوید بازیکن حتماً باید در سری A برزیل بازی کرده باشد در صورتی که فکر می‌کنم بازیکنی که در آن سطح بازی کرده باشد اصلاً به ایران نمی‌آید و قیمت بالایی هم دارد.

وی ادامه داد: در لیگ پرتغال از همه سری‌های لیگ برزیل بازیکن می‌گیرند و این قانون کمی در استفاده از این بازیکن برزیلی برای ما مشکل ایجاد کرده است و به نظر من در این مورد کارشناسی انجام نشده است.

کد خبر 315739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.