مباحث زیست محیطی در اولویت برنامه ها قرار دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای توسعه شهر توجه به مباحث زیست محیطی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر آدربایجانی در حاشیه افتتاح از تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند اظهار کرد:  برای مسیرهای حمل و  نقل ترافیکی شهر اصفهان ۴  حلقه ترافیکی تعریف شده است که  حلقه چهارم از تقاطع غیر همسطح اشکاوند است.

وی با اشاره به اینکه  ورودی اشکاوند یکی از مسیرهای عبوری حلقه چهارم ترافیکی است که از ارغوانیه به سمت سپاهان شهر به جاده شیراز متصل می شود، ادامه داد: این مسیرشاهد گره ترافیکی و تصادفات زیادی بودیم که خوشبختانه با احداث این تقاطع تصادفات کاهش می یابد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این پروژه در کوتاه ترین مدت زمان و با همت جهادی  مدیران شهری و عوامل شهرداری در مجاورت پروژه مرکز همایش های بین المللی احداث شد، عنوان کرد: برای عملیات اجرایی این پروژه نیز ۶۱۵ میلیارد ریال احداث شده است.

وی در ادامه گفت: شهرداری اصفهان با رکود اقتصادی حاکم صدای ساخت و ساز پروژه ها را کم نکرده و با حرکت جهادی در حال تلاش برای توسعه و آبادانی شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به  افتتاح پروژه های زیست محیطی گفت: برای توسعه شهر مباحث زیست محیطی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

آذربایجانی تاکید کرد: همچنین توسعه زیرساخت ها و فرهنگسازی برای حفظ محیط زیست که شرایط مطلوبی  را برای زندگی شهروندان فراهم می کنند از اولویت های توسعه شهر است.

کد خبر 315720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.