راه اندازی فاز اول کارخانه هاضم بی هوازی تا پایان سال آینده

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در صورتی انعقاد قرارداد تا شهریور ماه، فاز اول کارخانه هاضم بی هوازی برای تولید برق تا پایان سال آینده اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا ، امیر حسین کمیلی در حاشیه رو نمایی از پروژه های زیست محیطی شهر اظهار کرد:‌ مواد بازیافتی که از سطح شهر جمع آوری و به  مرکز پردازش  در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان منتقل و در آن مکان نیز  تفکیک می شود.

وی با اشاره به اینکه در کارخانه پردازش نیز  مواد پت پلاستیکی آن مانند بطری های آب معدنی ، نوشابه نیز جداسازی ، خرد و ضد عفونی می شود ، افزود:  این مواد بعد از پردازش های لازم به الیاف های مصنوعی تبدیل می شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به احداث اولین مجتمع صنایع تبدیلی شهربا مشارکت بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: این فناوری های نوین ظرفیت اشتغالزایی ۳۰ نفر نیرو را دارد.

کمیلی در ادامه با بیان اینکه امروز نیز از کیسه بازکن پسماند در خط پردازش راه اندازی شد، خاطر نشان کرد: همچنین دستگاه زیر رو کننده کود آلی برای تولید کود مرغوب ضروری است که اولین نمونه داخلی آن ساخته و امروز نیز از آن رونمایی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماکت فاز اول مجتمع فناوری های زیستی محیطی مدیریت پسماند در نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین رونمایی شد ، گفت:‌ در تا بستان سال آیندهRDF سوخت مشتق شده برای کارخانه پسماند تولید می شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم قرارداد فاز اول کارخانه هاضم بی هوازی تا شهریور ماه منعقد شود، گفت:  در صورتی انعقاد قرارداد فاز اول کارخانه هاضم بی هوازی برای تولید برق و الکتریسیته تا پایان سال آینده اجرایی می شود.
 

کد خبر 315716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.