بوستان اشراق جاذبه جدید گردشگری در شهر/  ابرنماد انتظار ، چشم نواز در هر گوشه از شهر

شهردار اصفهان با اشاره به نصب ابرنماد «انتظار» در بوستان اشراق گفت: این نماد چند ده متری پس از نصب از نقاط مختلف شهر اصفهان همچون برج میلاد تهران قابل رؤیت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی نژاد صبح امروز با حضور در برنامه «صدای شهر» ضمن گرامیداشت۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهارکرد: میهن اسلامی ما در چنین روزی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

وی ابراز امیدواری کرد افرادی که دوران اسارت را سپری کردند در سلامت کامل باشند.

شهردار اصفهان در ادامه به ارایه گزارشی از فعالیت های مدیریت شهری اصفهان پرداخت و افزود: در شهرداری اصفهان نه هر هفته بلکه هر روز برنامه های بسیار متنوعی را با حمایت و پشتیبانی مردم برگزار کرده ایم و روزی نیست که در تمام مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان رخداد جدیدی را شاهد نباشیم.

وی یادآور شد: قطار پر سرعت هر هفته چند افتتاح، در ایستگاه شصت و هشتم به بوستان ۴۰ هزار متری اشراق در مجاورت کوه نخودی و شهر رویاها رسید.

جمالی نژاد بوستان اشراق را جاذبه جدید گردشگری خواند که به اصفهان اضافه شده و بستر ساز فضایی نو و جالب توجه برای حضور خانواده هاست به طوری که بسیاری از نیازهای گردشگری و تفریحی آنها را برطرف می کند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور ابرنماد چند ده متری «انتظار» در بوستان اشراق احداث می شود.

شهردار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شصت و نهمین برنامه هر هفته چند افتتاح، از خط ۲ سامانه اتوبوس تندرو حدفاصل میدان قدس تا میدان جمهوری به طول ۴ کیلومتر بهره‌برداری شد، گفت: خط ۲ بی.آر.تی اصفهان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با ۸ ایستگاه احداث شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس یورو ۴ مطابق با استاندارهای جهانی در راستای کاهش آلودگی هوا خریداری شده که در هفته جاری ۱۰۰ دستگاه آن وارد شبکه حمل و نقل عمومی شهر اصفهان شد.

جمالی نژاد اعلام کرد: در این هفته همچنین عملیات اجرایی خط اتوبوس تندرو خیابان امام خمینی (ره) به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی تاکید کرد: شمارش معکوس برای افتتاح رسمی ابر پروژه های میدان استقلال و شهرک سلامت در هفته آینده آغاز شده و در عین حال تعداد دیگری از پروژه های خوب شهری در هفته آینده افتتاح خواهند شد.

تلاش های مدیریت شهری اصفهان با پشتیبانی های مردم به ثمر می رسد

شهردار اصفهان با اشاره به پویایی و نشاط پروژه های شهری اصفهان تصریح کرد: بی شک اگر حمایت ها و دلگرمی های مردم خونگرم اصفهان نبود، این تلاش ها و موفقیت ها حاصل نمی شد.

وی همچنین این نوید را به شهروندان اصفهانی داد که امروز و در قالب هفتادمین برنامه از سری برنامه های «هر هفته، چند افتتاح» پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند به بهره برداری می رسد.

جمالی نژاد گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند در کمربندی شرق اصفهان و در مقابل مجموعه مرکز همایش های بین المللی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با اعتبار ۶۱۵ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی تصریح کرد: این پروژه به منظور دسترسی هر چه بهتر به مرکز همایش های امام خامنه ای (مدظله العالی) و سهولت در رفت و آمد و دسترسی سریعتر به مناطق اطراف اصفهان از جمله اصفهانک، باغ رضوان و سپاهان شهر احداث شده است.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به مسافرگیری قطارشهری اصفهان از ایستگاه قدس تا میدان آزادی، خاطرنشان کرد:  به زودی سرفاصله زمان حرکت رام های قطار شهری را از نیم ساعت به ۱۰ دقیقه کاهش خواهیم داد.

کد خبر 315678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.