کرسی پست و مقام تمام شدنی است/پلیس اصفهان مجموعه‌ای زنده، پویا و هوشمند است

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان گفت: مسئولان باید بدانند پست و مقام مهم نبوده و تمام‌شدنی است در نتیجه باید هدف افراد خدمت‌رسانی و کمک به مردم جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، سردار عبدالرضا آقاخانی در آئین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار کرد: در نظام اسلامی پست و مقام به‌خودی‌خود ارزشمند نیست و استفاده درست از آن باعث ارزش و اعتبار آن می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت پست و مقام مسئولان افزود: امام خمینی می‌فرمایند باید افراد متوجه باشند که پست و مقام مهم نبوده و تمام‌شدنی است در نتیجه باید هدف افراد خدمت‌رسانی و کمک به مردم جامعه باشد.

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان بیان کرد: وقتی ۵ سال قبل بعد از مسئولیت‌های مختلف به ‌عنوان سرباز کوچکی برای مردم استان اصفهان در قالب فرماندهی انتظامی این استان انتخاب شدم، می‌دانستم چه قدر مقام سنگین و دشواری است و باید به این مردم ایثارگر، مجاهد، انقلابی و با بصیرت خدمات بی‌نظیری را ارائه دهم.

وی با اشاره به عملکرد پنج ساله خود تصریح کرد: مجموعه عقیدتی و سیاسی استان موفق به تربیت نیروی انقلابی و دغدغه‌مند شد، طرح تربیت حافظان قرآن به تعداد ۱۱ هزار و ۲۹۱ نفر، طرح حفظ یک جزء قرآن به تعداد ۴ هزار و ۳۳۳ نفر، برگزاری دوره‌های بصیرت همسران کارکنان به تعداد ۱۳ هزار نفر، طرح مکارم الاخلاق به تعداد ۷ هزار نفر، طرح مصباح‌الهدی به تعداد ۸۰۰ نفر به ‌جای طرح سراج برای کارکنان وظیفه از جمله اقدام‌ها بوده است.

سردار آقاخانی با اشاره به مأموریت‌های خاص در طول ۵ سال اظهار کرد: استان اصفهان موفق به کشف ۱۶۰ تن انواع مخدر با ۴۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه شده است از طرفی کسب رتبه‌های اول و دوم در بحث سامانه کارکرد پلیس، کاهش کشته‌های جاده‌های برون و درون‌شهری،‌ افزایش کشف و پیشگیری از جرائم خشن و انهدام خطرناک‌ترین باندهای سرقت مسلحانه در کشور نیز از جمله این اقدامات بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: رشد ۸۷ درصدی نسبت به ارزش ریالی کشف کالای قاچاق، رشد ۹۱ درصدی در پرونده‌های بالای ۱۰۰ میلیونی، رشد ۲۶۷ درصدی در پرونده‌های ۵۰۰ میلیونی و انهدام ۳۶۸ تن کالای مکشوفه طی ۵ سال گذشته از دیگر اقدامات نیروی انتظامی بوده است.

فرمانده سابق انتظامی استان با اشاره به اینکه مجموعه پلیس اصفهان مجموعه‌ای زنده، پویا و هوشمند است افزود: نیروی انتظامی در پنج سال اخیر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پیگیری احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس‌راه شاهین شهر-کاشان، ساختمان پلیس‌راه نائین-یزد، احداث ساختمان پلیس‌راه سگزی-نائین، احداث ساختمان ستاد فرماندهی شهرستان چادگان، پیگیری احداث ساختمان کلانتری بهارستان که آماده افتتاح است از جمله فعالیت‌های نیروی انتظامی استان اصفهان در طول ۵ سال گذشته است.

آقاخانی با اشاره به مدت‌زمان خدمت در استان اصفهان اذعان داشت: تمام احکام در نیروی انتظامی با سقف ۳ سال صورت می‌گیرد اما بنده افتخار خدمت ۶ ساله را داشتم و امیدوارم با دعای خاص خانواده شهدا، پلیس را به جایگاه‌های برتر کشوری برسانیم و صادقانه و خالصانه به مردم ولایتمدار خدمت کنیم.

کد خبر 315628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.