قلعه‌نویی: خاطراتم از سپاهان در ذوب‌آهن تداعی می‌شود/ از نتایج ذوب‌آهن راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از نتایج قبلی ذوب‌آهن راضی نیستم و بازی با پیکان را باید با اختلاف دو یا سه گل می‌بردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی عصر چهارشنبه در نشست خبری داربی شصت و یکم فوتبال اصفهان اظهار کرد: سالگرد ورود آزادگان به میهن را تبریک می‌گویم. آنها نشان دادند فرزندان بزرگ ایران هستند. در تاریخ ما فرزندان غیور زیادی مانند شهید محسن حججی بودند که من به خانواده این شهید تسلیت می‌گویم. این جوانان نشان دادند که چقدر برای ایران غیرتمند هستند.

وی افزود: باید از استاندار اصفهان تشکر کنم که پیگیر برگزاری بازی‌های ذوب‌آهن در نقش‌جهان بود. استاندار پدر معنوی استان است و پیگیری ایشان بسیار جای تشکر دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: آنقدر که من درباره ورزشگاه نقش‌جهان صحبت کردم کسی انتقاد نکرده و خدا را شکر می‌کنم که این ورزشگاه افتتاح شد که از افتخارات استان اصفهان است.

قلعه‌نویی در مورد شرایط سپاهان گفت: سپاهان تیمی است که خاطرات خوبی از آن دارم و بخشی از لحظات خوب زندگی من در سپاهان رقم خورده است و هرجا اسم سپاهان باشد با تمام وجود به آن افتخار می‌کنم. سپاهان و ذوب‌آهن را با تمام وجود دوست دارم. خاطرات من از سپاهان در ذوب‌آهن تداعی می‌شود و اینجا کاملاً آرامش دارم.

وی در پاسخ یه اینکه انتظار چه نوع بازی از تیم کرانچار دارد بیان داشت: ما ایرانیان باید به کرانچار افتخار کنیم و این مربی بزرگ نشان داده که در ایران به خوبی کار می‌کند. امیدوارم فردا در حد شأن شهرآورد اصفهان بازی خوبی را شاهد باشیم اما هر دو تیم برای سه امتیاز می‌جنگند. سپاهان فوتبال را خوب بازی می‌کند و یکی از نقاط قوت آنها خط هافبک است که باید پاس‌های آنها را قطع کنیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: از نتایج قبلی ذوب‌آهن راضی نیستم. بازی با پیکان را باید با اختلاف دو یا سه گل می‌بردیم. بازی داخل و خارج اصفهان نباید برای ذوب‌آهن فرقی داشته باشد و باید امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و از جایی که هستیم بهتر باشیم.

وی در مورد اینکه آیا نتیجه داربی دوستانه پیش‌فصل تأثیری در ذهنیت بازیکنانش در داربی فردا دارد یا خیر گفت: نتیجه بازی‌های پیش فصل ملاک نیست چون تیم‌ها در بدنسازی هستند و شرایط تاکتیکی مناسبی ندارند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه همیشه عنوان می‌کند که شرایط خوب تیم‌هایش را از هفته پنجم به بعد می‌بینیم ولی انگار با ذوب‌آهن زودتر اوج گرفته است اظهار کرد: خیلی هم اینگونه نیست. سال گذشته در تراکتورسازی از هفته پنجم در کورس بودیم. در استقلال هم شرایط به همین صورت بود اما نمی‌خواهم حرفی بزنم و مردم بعداً می فهمند که با استقلال در آن سال چه کردند. استخوان بندی ذوب‌آهن حفظ شده و نقاط ضعف ما رفع شده است اما مشکل این است که هیچ وقت با ترکیب کامل به زمین نرفته‌ایم و اگر بازیکنان غایب بعد از تعطیلات لیگ به ترکیب برگردند ذوب‌آهن متفاوتی خواهیم داشت.

وی در مورد دریافت کارت قرمز از سوی بازیکنان ذوب‌آهن که عنوان تیم اخلاق را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد گفت: در بازی با گسترش فولاد کارت اول به شریفات اشتباه بود و در بازی با پیکان هم کارت دوم به بازیکن گرجستانی ذوب‌آهن اشتباه بود. یک برنامه هست که با من زاویه دارد و مدام می گوید شما بگو درست است! مجری این برنامه کارشناس را توجیه می‌کند که شما فیلم را توجیه کن.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مصدومیت قاسم حدادی‌فر بیان داشت: قاسم یکی از بازیکنان اخلاق مدار و بامعرفت فوتبال ایران است و مثل ابراهیم صادقی که نماد سایپا شد، حدادی‌فر و رجب‌زاده هم می‌توانند نماد ذوب‌آهن شوند. قاسم پیشنهادات تیم‌های پایتخت را به خاطر ذوب‌آهن رد کرد تا خود را به باشگاه ثابت کند.

قلعه‌نویی در مورد پیش‌بینی خود از سیستم بازی سپاهان در دیدار فردا خاطرنشان کرد: در درجه اول باید به فکر قدرت تاکتیکی خود باشیم. سبک کرانچار را دوست دارم و او دنبال فوتبال بازی کردن است. بعضی‌ها دست به هر کاری می‌زنند تا یک امتیاز بگیرند اما مطمئن هستم فردا یک شهرآورد خوب خواهیم داشت. به نظر من کرانچار در دنیای فوتبال صاحب سبک است و هرگاه در اصفهان بوده زحمات زیادی برای سپاهان کشیده است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه فکر نمی‌کند در صورت برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان، چمن این ورزشگاه آسیب ببیند، گفت: چمن هم مثل توپ یک تاریخ مصرف دارد اما این چمن مشکل زیرساختی ندارد و شاید جنس چمن خوب نباشد ولی فکر نمی‌کنم برگزاری هفته‌ای یک بازی مشکلی داشته باشد. اینها مشکل زیرساخت است. تیم ملی کاراته نباید در مترو بخوابد و ما منابع نفت و گاز داریم و درخواست میزبانی از جام ملت‌های ۹۰ داشته ایم و اینها همه برای ایران دغدغه است و این مشکلات برای کشوری مثل ایران خنده‌دار است.

وی ادامه داد: در بندر انزلی یک بار که چمن می‌کارید به خاطر نعمت الهی ۵۰ سال چمن دارید ولی در این شهر چمن مصنوعی احداث می‌کنند. ما مدیران لایقی نداشتیم تا به فوتبال کمک کنند و عدم مدیریت و برنامه ریزی است که منجر به این اتفاقات می‌شود. تیم‌هایی مثل بانک ملی، هما، دارایی، تهران جوان و پاس کجا هستند و از طرفی در فصل پاییز برای یک زمین چمن باید خواهش و تمنا کنیم.

قلعه‌نویی در مورد رأی دادگاه بین‌المللی ورزش در مورد مناقشه ایران و عربستان اظهار کرد: سر این موضوع ۵ هزار دلار جریمه شدم چراکه هر جا در لیگ قهرمانان آسیا رفتم اعلام کردم ایران امن‌ترین کشور دنیا است ولی یک مدیر فدراسیون پشت من درنیامد. مدیران معرفتی نداریم و آنها به خاطر پست و مقام سکوت کرده‌اند. آنها حداقل باید معرفت داشتند و پشت مرا می گرفتند ولی خود را پنهان کردند چون به دنبال میز ریاست هستند نه به دنبال اعتقادشان. من از ایران بزرگ دفاع کردم و دنبال میز نبودم.

کد خبر 315612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.