بهره برداری از پروژه های زیست محیطی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال

امروز پنجشنبه در قالب هفتادمین برنامه از سری برنامه های «هر هفته، چند افتتاح» با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر پروژه های "زیست محیطی شهر" و "تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند" به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایمنا، در هفتادمین برنامه از سری برنامه های «هر هفته چند افتتاح» قرار است از پروژه های متنوع زیست محیطی برای کمک به حفظ  محیط زیست بهره برداری شود.

همچنین در این برنامه نیز قرار است تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند به بهره برداری برسد.

تکمیل تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند با اعتبار ۶۱۵ میلیارد ریال

احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند در کمربندی شرق اصفهان و در مقابل مجموعه مرکز همایش های بین المللی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با اعتبار ۶۱۵ میلیارد ریال تکمیل شد.

تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند به منظور دسترسی هر چه بهتر به مرکز همایش های امام خامنه ای (مدظله العالی) و سهولت در رفت و آمد و دسترسی سریعتر به مناطق اطراف اصفهان از جمله اصفهانک، باغ رضوان و سپاهان شهر احداث شد.

رونمایی از طرح زیست  محیطی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال

امروز عملیات اجرایی خط بازیافت پت و لاک با مشارکت  و سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز می شود؛ همچنین  از دستگاه زیرورو کننده توده کمپوست و کیسه های بازکن پسماند شهری برای تخلیه پسماندها رونمایی می شود.

از دیگر برنامه های هرهفته چند افتتاح می توان به تکمیل احداث اولین مخزن زیر زمینی ذخیره پسماند شهری در منطقه ۶ شهرداری اصفهان اشاره کرد.

این پروژه های زیست محیطی فردا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 برنامه هرهفته چند افتتاح امروز ساعت ۱۱ صبح با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به بهره برداری رسمی می رسد.

اخبار و گزارشات این مراسم همراه با گزارش تصویری از آن متعاقبا فردا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.  

کد خبر 315604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.