آمادگی بهره‌گیری از دانش فعالان شهرک علمی و تحقیقاتی در سیستم تصفیه آب و فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از آمادگی این شرکت برای بهره گیری دانش فعالان در شهرک علمی و تحقیقاتی پیرامون گندزدایی سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، تکنولوژی نوین در تأسیسات آبی و پکیج‌های تصفیه فاضلاب خبر داد.

به‌ گزارش خبرگزاری ایمنا هاشم امینی در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، اظهار داشت: رویکرد شرکت آبفای استان اصفهان استفاده از دستاوردهای علمی شرکت‌های دانش بنیان درجهت رشد و توسعه این صنعت است تا با استفاده صحیح از این ظرفیت علاوه بر غلبه بر برخی از چالش‌ها روند توسعه یافتگی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی بیان داشت: شرکت آبفای استان اصفهان به منظور بررسی چالش‌ها و واکاوی مسائل داخلی در صنعت آب شرب و نیز کشف فرصت‌های موجود در میان نخبگان دانشگاه صنعتی اقدام به برگزاری هم‌نت آب برای نخستین بار در کشور کرد. این درحالیست که درصددیم از فعالیت‌ها و دستاوردهای شهرک‌های علمی و تحقیقاتی در زمینه صنعت آب و فاضلاب نیز نهایت بهره را ببریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر پیوند علم و صنعت تأکید کرد و گفت: ما زمانی می‌توانیم بر چالش‌های موجود در صنعت فائق آییم که از دانش و علم اندیشمندان و نخبگان در دانشگاه‌ها و شهرک‌های علمی و تحقیقاتی بهره مند شویم.

وی همچنین توسعه شهرک‌های علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است به گونه ای که وابستگی به تکنولوژی وارداتی را به حداقل می‌رساند این درحالیست که دانشمندان و نخبگان باید با تکیه بر علم و دانش و درصدد دستیابی به تکنولوژی روز دنیا زمینه‌های مختلف صنعتی-خدماتی و ... باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شرکت آبفای استان اصفهان آماده است تا از دانش فعالان در شهرک علمی و تحقیقاتی پیرامون گندزدایی سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، تکنولوژی نوین در تأسیسات آبی و پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهره‌مند شود.

کد خبر 315591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.