امام جمعه اصفهان: ایران امن‌ترین کشور جهان است/ نیروهای پلیس فرزندان انقلاب و امام هستند

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان است و این مهم به خاطر حسن تلاش مرزبانان و نگهبانان کشور به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، امام جمعه اصفهان، استاندار، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه و مسئولان استانی آغاز شد.

در این مراسم امام جمعه اصفهان ضمن خیر مقدم به حضار و خدا قوت به سردار آقاخانی و آرزوی موفقیت برای سردار معصوم‌بیگی فرمانده جدید انتظامی اصفهان اظهار کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ برای هر جامعه‌ای امنیت است و یکی از کارهای بزرگی که نیروهای مسلح و نیروی انتظامی انجام می‌دهد، ایجاد احساس امنیت در شهروندان است.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد بیان کرد: برای مردم نیروهای مسلح به منزله قله هستند که حفظ ناموس و مال آنها را بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته در برقراری امنیت ادعا دارند اما ناامنی در کشورشان موج می‌زند، تصریح کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان است و این به حسن تلاش مرزبانان و نگهبانان کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: در روایات آمده که روز قیامت تمام چشم‌ها گریان است به جز سه چشم؛ چشمی که برای دفاع از کشور و در راه خدا بیدار باشد، چشمی که به خاطر ترس از خدا بیدار باشد و چشمی که از گناه چشم پوشانده باشد.

وی عنوان کرد: به جز امنیت جان و مال، امنیت فرهنگی، جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از فسادهای خیابانی بر عهده نیروی انتظامی است که دست تنها در حال انجام وظیفه است.

طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: نیروهای پلیس فرزندان انقلاب و امام هستند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به آرامش و امنیت جامعه اسلامی دریغ نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: تنها نیروی مسلحی که همزمان در حال صلح و جنگ است، نیروی انتظامی است  و امیدوارم خدا به آنها قدرت و شجاعت و سلامتی دهد تا با قدرت به کارشان ادامه دهند.

کد خبر 315553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.